eller er de der blogs bare blevet til en sludder for en sladder om ingenting, som ingen andre end bloggerne selv, kan bruge til noget?
Hejsa
Nu ved jeg jo ikke om min blog http://www.amino.dk/blogs/min-mave/default.aspx går ind under kategoerien "sludder for en sladder om ingenting" men jeg synes faktisk jeg lige tænker en ekstra gang over hvad jeg skriver og om hvorvidt det handler om iværksætteri på den ene eller den anden måde. 
Det gør jeg mest af hensyn til mig selv for det er jo mine tanker der trænger sig på og bare må skrives ned, men en blog er også kun halvt så meget værd hvis man ikke har nogen der ønsker at følge med i hvad der sker og hvad der bliver skrevet. Ellers er der jo ikke så meget mening i at ligge skidtet online.
Jeg synes også du måske skal tænke over at der er mange underkategorier i forhold til iværksætteri som f.eks. familie, andres synspunkt på irksomheden, når der sker noget spændende i firmaet, manglende tid, stress osv osv.
Men hvad er det der interesserer dig? Og kunne du så ikke tænke dig at oprette en blog og "vise" os alle hvordan du synes det skal gøres
Det er vist generelt sådan at jo flere der f.eks. skriver om det du mener er relevante emner indenfor iværksætteri, jo flere vil formentlig også på en eller anden måde begynde at skrive mere om netop de emner.
Det er da et forsøg værd 
Jeg håber der er bare èn der læser min blog og føler den er relevant for dem, for så har jeg gjort det jeg gerne ville, hjælper andre ved at fortælle om mine erfaringer og udfordringer der dukker op i mit liv, personligt som professionelt - Det ene påvirker det andet, og derfor mener jeg personligt at langt de fleste indlæg ER relevante i forhold til firmaet. Men jeg vil selvfølgelig kun svare for mine egne indlæg.
Jeg håber der er flere der har lyst til at gøre det samme som jeg selv, opretter en blog og fortæller om stort og småt i forhold til hverdagen og dermed også i forhold til firmaet