Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det bare mig.....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til formålet med blogsAmino, så kan vi så lægge ud med at kaste et blik på stifterens egen blog.

Det er en god blanding af historier fra USA, iværksætterrelaterede emner og noget fra "lidt af hvert"-kategorien. Hvis man skal tolke noget ud fra det, er det helt ok, at blogs ikke nødvendigvis er stramt iværksætterrettede hele tiden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 02:57

Nu var det jo ikke et spørgsmål om, hvorvidt det var tilladt eller ej Frank, men om det påvirker læselysten ift. blogs på Amino ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:22

Business:

Nu var det jo ikke et spørgsmål om, hvorvidt det var tilladt eller ej Frank, men om det påvirker læselysten ift. blogs på Amino ;o) 

Mit indlæg skulle ses som et svar på dit spørgsmål om formål med blogs og dine forventninger.

Jeg tror nok, at du har haft lidt for høje forventninger, og at det er derfor, du nu er lidt skuffet.

Mht. læselysten, så synes jeg ikke, at blogindlæg med personlige vinkler er det, som går mest ud over lysten til at klikke ind på blogs herinde. Der er nærmere de blogs, som blot består af ren salgsgejl eller af ultrakorte indlæg, som blot tjener formålet at linke videre til et helt indlæg på en anden blog.

Men alt i alt har jeg det med Amino-blogs som med blogs alle andre steder. Er de spændende nok, skal jeg nok sørge for at smide dem i min feed-reader uden at skele til deres blognaboer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:27

Ideen med Amino Blogs er at iværksættere kan inspirere og hjælpe hinanden. Det kan gøre på mange måder og min er at vise hvad penge, mål og passion kan føre til. Dertil vil jeg med tiden fortælle lidt mere om at drive forretning i USA.
Så næsten alt er tilladt, men alle får mest ud af det hvis omdrejningspunktet er iværksætteri/forretning og hvad der dertil hører.

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:55

Skriv du bare løs om iværksætteri og det at drive forretning i USA......................Jeg læser gerne ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)