Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær da selv at skrive pressemeddelelser!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg ser tit indlæg fra iværksættere herinde, der efterlyser hjælp til at skrive og udsende pressemeddelelser. Men hvorfor ikke lære kunsten selv - og spare en hulens masse penge? Når alt kommer til alt, er man selv den bedste til at promovere idéen bag virksomheden!

PR er guld værd for iværksættere! Den er nemlig ikke alene fandens effektiv; den er også gratis!

Mit ydmyge forslag er derfor: Lær da selv at skrive pressemeddelelser - og prøv i en periode at sende en pressemeddelelse ud hver eneste uge! Vælger du ligefrem et vores kurser, giver vi dig en Amino-rabat på 15 % (skriv dit Amino-brugernavn i feltet "Kommentar").

Læs mere her: Lær at skrive pressemeddelelser!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Nu har jeg læst denne og den som du også har lavet om kommar.

Jeg synes bare at du skal kalde dette en annonce det eneste formål med disse indlæg er at få solgt dine kurser. Der er jo ikke noget information ud over noget reklame tekst.

Så kald det du laver foren annonce det er jo ikke andet.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykkebjerg

Tak for din kommentar!

Hvis Amino ville give mig lov til at redigere mit indlæg, ville jeg gerne fjerne de sidste to linjer. Indlægget kom lige til at ende lidt salgsagtigt. Jeg ville såmænd også gerne fjerne indlægget helt, men det kan man heller ikke.

Mange hilsner,

Anders

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rosenlund:
Jeg ville såmænd også gerne fjerne indlægget helt, men det kan man heller ikke.


Mod betaling af ét eller andet beløb til ét eller andet velgørende, kan man få Martin til at fjerne det, men jeg synes nu, det er helt ude af proportioner her.

Jeg selv fik fornøjelsen af at opdage en kursusvirksomhed med et elegant navn, og jeg mener ikke, det skal være en hemmelighed, hvad du beskæftiger dig med.

Når det er sagt, så har du da ret i, at indlægget virker lidt salgsagtigt - and so what. Vi lever alle af at sælge vores ydelser, og det kan da ikke skade at lade maven rumle lidt i køen ved pølsevognen - oder?

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Anders Rosenlund:
Jeg ville såmænd også gerne fjerne indlægget helt, men det kan man heller ikke.


Mod betaling af ét eller andet beløb til ét eller andet velgørende, kan man få Martin til at fjerne det, men jeg synes nu, det er helt ude af proportioner her.

Det står i Startguiden under punkt 2, hvordan Du måske får indlägget slettet:

"Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i min. 100 år lige som alt andet på nettet. Amino er rigtig godt søgemaskineoptimeret og det betyder at alt det du skriver, vil komme rigtig højt op i Google og de andre søgemaskiner. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år! Og nej, du kan efter 30 min. ikke selv slette det bagefter. Skal det derefter slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail Martin Thorborg kvitteringen, så sletter han det måske.

Grunden til at det koster penge, er at de fleste herefter finder ud af, at det ikke var så vigtigt endda. Husk på, at hver gang noget skal slettes, så tager det tid for os hos Amino og det er tid vi kunne bruge på bedre ting. Dertil er det super tarveligt over for de mange mennesker der deltager i debatterne. Mangler der pludselig indlæg, så giver debatterne ikke længere mening og det er surt for alle! 

Så tænk dig om før du skriver!"

 

 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Jeg synes ikke at der skal slettes noget.

Da jeg læste den forstod jeg bare at du havde noget information til hvordan man laver en pressemedd. så jeg synes bare jeg blev taget i røven.

Jeg har ikke noget mod at vi alle skal sælge noget.

Det er bare min mening.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)