Jeg er i gang med et lovende projekt med mange DK kunder og med internationalt potetiale. Jeg efterlyser en seriøs partner, der kan stå for videreudviklingen af den software, der allerede er lavet til pilotprojektet.
Kontakt mig gerne snarest muligt hvis du enten ønsker at udføre arbejde efter regning/tilbud eller hvis du brænder for at være partner i projektet.
Vi er både dygtige i flash og javascript og kan tilbyde forskellige måder at afregne på, f.eks. 6 måneders betalingskredit. Det gør forhåbentligt, at du kan begynde at have en omsætning før du skal af med penge.
Vi er placeret i Litauen, så du får de bedste europæiske udviklere til den bedste pris. Jeg håber ikke, at globalisering skræmmer.
Du skal være velkommen til at kontakte mig på Peter@Imaginess.dk . Vi kan nok finde en god løsning...
Jeg sender en mail til dig en af de nærmeste dage; men jeg er lidt betænkelig ved jeres placering i Litauen. Det betyder vel at det bliver lidt svært at holde evt. møder - eller kommer I til Kbh i ny og næ?
Vores hjemmeside er måske lidt misvisende, men vi er faktisk 2 personer, der sidder i København. Den ene er mig selv og den anden er en litauisk projektleder. I Vilnius har vi en anden dansk projektleder samt vores folk.
Men jeg forstår dine bekymringer. Jeg kan kun sige, at vi gør dette her til dagligt, hver dag, så vi imødekommer de udfordringer, der opstår i et internationalt samarbejde. Det foregår professionelt og effektivt.