Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER! edbmand i Allerød og omegn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan nogensinde henvise mig til en erfaren og prisfornuftig edb-mand i nærheden af Allerød?

Det drejer sig om en 'fjernkunde' med en windows, der går i lå skærm og så genstarter. Og så er jeg afskåret fra at hjælpe når jeg sidder i Aalborg.

Jeg har derfor brug for at komme i kontakt med en brugbar erstatning, der er i lokalområdet. Nogen med gode erfaringer?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, nu haster det så ikke så meget mere...

Men jeg er faktisk stadig interesseret i at få kontakt til samarbejdspartnere på Sjælland, både nord og syd. For det sker at vi (eller andre samarbejdspartnere) har problemer med deres computere som vi ikke kan klare via fjernsupport, og så har vi brug for 'en mand på stedet'.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Morten,

Jeg har lige sendt dig en email med kontaktinfo på en fyr som har en IT-virksomhed lige ved siden af MediaMouse her i Allerød.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du skal være velkommen at kontakte mig. Du kan læse mere om mine services på min hjemmeside. www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nakskov
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte os hvis du skulle have brug for en mand onsite på lolland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)