Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ombytning af vare ? Kan man det?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Winum // MindMe.dk : Har jeg faktisk prøvet, men det tog mig også et år at etablere alle de kontakter da jeg ikke er ret gammel og folk har det med ikke at stole på mig fordi nogle finder min alder upålidelig. Men problemet var der med Telia. Og de gav mig efterfølgende en telefon til 4.000 kr :) Er ret godt tilfreds, ville bare ikke igennem det med min bror også, det tager så lang tid

Thomas Nielsen : Tak, ja - Jeg er som sagt ikke så gammel, er kun blevet 18, og går på handelsskole og får næste år noget med erhvervsret, så jeg er ikke SUPER iværksætter som mange herinde, men håber da på at blive det. Og jeg vil starte med at printe den ud og lægge den under mit skrivebord. - Tak :)
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:44
Der er faldet domme i forbrugerklagenævnet der betyder, at hvis butikken har afhjulpet med problemet 1 gang og denne fejl opstår igen så har du ret til at ophæve købet.
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:25
Dette BØR ikke handle om alder eller pålidlighed for den sags skyld. Det handler om ret og uret....

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 14:50

Nogle gange skal man som forbruger også lige klappe hesten. Køber du en mobiltelefon og den efter 2 måneder skal sendes ind til reperation hvorefter den virker upåklageligt i 1 år efter det - kan du efter min mening ikke kræve en ombytning. Det kommer self an på, om du har måttet undvære telefonen i månedsvis begge gange. Har set mange eksempler på folk der står knap 2 år efter de har købt et produkt og klager over, at det over hele perioden har været inde 2 gange.

Det er klart at man ikke skal acceptere et produkt der skal repareres én gang om måneden i 3 måneder.

Jans forslag om at true dem med at gå til pressen, er direkte usympatisk efter min smag. Har du lyst til at gå til pressen, så gør det - men det andet er altså afpresning, og så er man ikke en skid bedre end den butik, man er træt af.

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 00:21
Hej Casper

Ja det kan jo ses fra mange sider af, men faktum er nu en gang, at man som enkeltstående forbuger ikke har de vilde muligheder, lige bortset fra dette. De gør noget forkert - hvis de ikke gjorde det, ville de ikke frygte omtalen i medierne. De udnytter deres position til noget der er uret. Det er ikke tilfældet den anden vej rundt....

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)