Hej allesammen Jeg søger en webdesigner til et lille projekt... Jeg vil lave en side ala dba.dk bare hvor ALT er gratis.... Ikke noget med sleske gebyrer på ekstra funktioner osv.... Og ja det er set før, men man kan da håbe at man vil overgå alt og alle der har forsøgt før.... Jeg står desværre i den uheldige situation at jeg er studerende og derfor ingen penge har.... Rent programmeringsmæssigt er det intet problem da jeg er selvlært php-haj, men grafisk har jeg et problem..... Derfor søger jeg en kompagnon der mod et procentdel af overskuddet det første år eller 2 vil lave et fedt "template" til mig.... Håber min elendige salgstale kunne fange din interesse Lars Moldrup
|
Lars, jeg er ked af at måtte sige det. Men jeg tror ikke du får nogen grafiker på den måde.
Hvis du ikke har penge at smide i projektet i forhold til markedsføring, vil siden sandsynligvis dårlig nok komme til at genererer en omsætning de første år.
Så det er komme nok ikke til at være mange ører til løn til grafikeren.
Noget andet, hvis du så finden en som vil påtage sig dette projekt (næsten gratis) så skal du nok ikke forvente at det er verdensmesteren i hjemmesider der melder sig. Så designet bliver nok ikke top prof hvilket så vil betyde endnu mindre omsætning og endnu mindre løn til grafikeren. Og i den situation har i begge tabt.
Det jeg vil forslå (hvis vi nu antager at konceptet er levedygtigt) er at du finder en andre studerende (som grafiker af en eller anden art) og tager ham som medejer af siden. Så kan han stå for al grafisk materiale og du kan stå for alt det tekniske, samt i kan begge arbejde på at udbredekendskab til siden.
Mvh Peder