Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 23 ud af 23 (224 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo ikke for at være kritisk her,,,,

Men at bruge ordret "Nyhed" om NuSkin er vidst at presse citronen.

Alt ære og respeckt for NuSkin Intet der...

Men der er Intet nyt i den suppe

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 08:17

Du har fuldstændig ret Nu Skin har 25 år på bagen, men den nye TEKNOLOGI som de har udviklet, som kan bremse ældning af huden, DET er en nyhed, og har gjort forretnings muligheden endnu bedre. (BLUE OCEAN).

Det har altid haft højeste prioritet, for Nu Skin, at være foran med forskning i nye teknologier og produkter indenfor hudpleje, og det ser ud til at der virkelig er ramt et gennembrud i forskningen i anti-aging, som kommer til at give genlyd.

SÅ JO der er nyt i suppen, gammel velrenommeret firma, der igen har bragt nyt på markedet. (hvilket du også ville have opdaget hvis du tjekket linket) Smile

Ha' en dejlig sommerdag Cool

Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:52

Hej Korntved...

Først må jeg lige sige.. kan ikke lide den sarkasme du benytter i denne linje... 

Korntved:
 (hvilket du også ville have opdaget hvis du tjekket linket) Smile

Jeg har faktisk set linket... Også mange gange før jeg så dit...

Jeg forstår ikke hvorfor du virker som om du skal forsvare dig...

Det jeg mente med der ikke var noget nyt i suppen så mener jeg de har jo ikke noget som er totalt revolutionerende...
Ok de har tilføjet et produkt (og mulig et godt produkt har desvære ikke prøvet det nye) MEN det er kun et  produkt...

Men ved du hvad jeg kan kun give dig ret i at NuSkin er et Velrenommeret og jeg kan ikke tro andet end du har succes med det.
Jeg arbejder selv med wellness branchen med et over 15 år gammel tysk firma...

Og med gode MLM firmaer er det altid det samme hvis du arbejder hårdt for du som fortjent...

Men Anyway Korntved
klø på så kommer det.. (Ja eller måske er du der allerede og hvis du er Kanon flot gået)
Og hav en dejlig sommer dag :D

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 20:34

Hej "Jensen"

Jeg må øve mig mere på at bruge smileys, for det var IKKE en sarkastisk en, men jeg mente en med "glimt i øjet"

Sarkasme gør jeg ikke brug af.

Hvad angår "at det bare er et produkt" - så har du både ret og ikke, for det er en teknologi, som man nu har tilsat ET produkt, og der kommer flere til efteråret hvor denne teknologi benyttes.

Teknologien er videnen om hvordan ARnox (Age Related - nox) enzym (som ødelægger elastin og collagen) i vores hud, og som gør at ældningsprocessen, speedes op hvis man har et højt niveaus af dette enzym i huden (genetisk betinget) - og videnen om med hvilken teknologi, man kan dæmpe denne proces.

Dejligt at høre at du har succes i wellness branchen - det er altid dejligt at høre om succeshistorierne, og om dem som ved at der ligesom i alle andre selvstændige virksomheder, skal der gøres en indsats for at få succes.

Også dejlig sommerdag (aften) til dig Cool (SMIL MED SOLBRILLER)

Side 23 ud af 23 (224 indlæg)