Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 21 ud af 23 (224 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Gudmand:

Du er simpelthen håbløs Big Smile

 

Jimmy, det er vel gået op for dig nu, at det er spild af tid at hoppe ud i det ene svar efter det andet - i forhold til "håbløse" tilfælde ;-)

 

Mvh.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus N
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke spild af tid.

Jeg morer mig ganske meget, hver gang jeg læser Jimmys samme-retorik-som-altid-svar.

;)

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, Lasse det er gået op for mig. Det er ikke studenterhuen der trykker her inde.   Smile

Og igen - så er det jo ikke helt retfærdigt. Der er masser af fornuftige mennesker. De (trods alt få) kvæulanter, skal jo ikke ødelægge det
for de andre. Men jeg gider ikke bruge mere tid. Jeg er fuld af beundring for dem, der gider. Men du har ret. Det er spild af tid.

Held og lykke med de 2000 indlæg Wink

Hav en fortsat god søndag 

Mvh Jimmy

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Gudmand:

steinway:

Jeg er stadig nysgerrig mht. hvilke danske myndigheder der har godkendt såvel produkter som forretningsplan? Det synes jeg ikke der er kommet svar på til trods for nogle imponerende skriverier.

...

Hvorfor er det lige, at du, Steinway og så mange andre mener, at man skal have godkendt en forretningsplan hos en myndighed for at drive MLM virksomhed?

Jeg har vist ikke lige fået fulgt op på denne fantastiske tråd.

Jeg kunne da ikke drømme om at bede folk om at fremvise en "godkendt" forretningsplan - rent faktisk aner jeg ikke hvem der kan "godkende" en forretningsplan?...

I det oprindelige indlæg blev det nok så fint beskrevet at såvel produkter som forretningsplan var "godkendt" - så mit spørgsmål gik udelukkende på hvem hulen havde godkendt såvel produkt som forretningsplan.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Gudmand:
Hvad er det for en myndighed, der skal godkende DIN forretningsplan som f.eks. el-installationsvirksomhed  eller rengørings-virksomhed. Den myndighed eksisterer ikke.

Jo, det gør den rent faktisk - ønsker jeg at drive en el-installatørvirksomhed skal jeg godkendes af Sikkerhedsstyrelsen samt have indført et kvalitetsstyringssystem der skal efterprøves hvert andet år af en uvildig kontrolinstans.

... ellers ville det jo virke useriøst Big Smile

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Steinway: Jo, det gør den rent faktisk - ønsker jeg at drive en el-installatørvirksomhed skal jeg godkendes af Sikkerhedsstyrelsen samt have indført et kvalitetsstyringssystem der skal efterprøves hvert andet år af en uvildig kontrolinstans.

... ellers ville det jo virke useriøst Big Smile

 

Jimmy:  Ja det skal du, men du blander stadig tingene sammen. Det har stadig ikke en døjt med en forretningsplan at gøre. Din forretningsplan skal IKKE godkendes. Og hvis du havde mulighed for lige at løbe over det link jeg har sat ind tidligere til fødevarestyrelsen, så vil du kunne læse klart og tydeligt, at man heller ikke SKAL have godkendt et kosttilskud. Det skal være anmeldt senest i det øjeblik, man starter sin markedsføring.

Du bad om lovgivningen, og det er sådan den ser ud!!!

Jeg ved godt, at der er mange herinde, der gerne vil opfinde alle mulige forhindringer. Hvorfor går I ikke ned i Matas og i helsekostforretningerne. Der bugner hylderne med kosttilskud, der er anmeldte men ikke nødvendigvis godkendte.

Og hvorfor har I generelt så travlt med kosttilskud? Det er sket meget få gange i vores tid, at et helsekostprodukt har været skyld i, at folk er blevet syge, og der er faktisk (så vidt jeg ved) ikke været dødsfald i forbindelse med samme. Modsat fald har der og er hele tiden dokumenterede alvorlige bivirkninger ved godkendte lægemidler samt fejlbehandlinger, hvor begge (lægemidler og fejlbehandlinger) har været skyld i adskillige dødsfald. Der er faktisk en rigtig kedelig statistik lige netop omkring dette.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke gennemskue om det er mig du kalder Jimmy...

Jeg har skam ikke bedt om lovgivning - blot en forklaring på hvem der har godkendt hvad som det tidligere blev postuleret?

Der er jo efterhånden kommet en forkvaklet opfattelse af hvad en godkendelse egentligt er og uhyggeligt mange smider om sig med udsagn om at ditten og datten er blevet godkendt.

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah det kan du ikke være så svært. Nu havde jeg gjort mig stor ulejlighed med at skrive   Steinway:  ved din kommentar   - og Jimmy:  ved mit svar. Så nej det er ikke dig, jeg kalder Jimmy. Det er mig selv, sagde hunden.

Big Smile

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med, hvad andre udtaler sig om. Jeg er overbevist om, at de fleste, når alt kommer til alt, er interesseret i at vide, om det de måske kunne tænke sig at høre mere om, er lovligt eller ej. Så lovgivningen er vel mere interessant, end hvad en eller anden har udtalt. Det er  her vores politikere (nogle af dem) bliver taget med bukserne ned gang på gang  *G*

Hav en rigtig god dag.

Mvh Jimmy

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lovgivningen er altid særdeles interessant - men når du nu citerer mig for at have sagt at man skal have en godkendt forretningsplan så himler jeg da op, for det har jeg aldrig sagt - blot spurgt ind til hvad dælen en godkendt forretningsplan indebar.

... og en god dag til dig Smile

Tilmeldt 21. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steinway,

Jamen så lykkedes det os at køre forbi hinanden. Big Smile 
Men godt vi fandt ud af det. Det er det der sker, når der er en meget meget lang tråd, og der så dukker et nyt svar op. Så er det jo det der bliver svaret og debateret og ikke det oprindelige.

Jeg har lige lært en lektie: altid lige at "citere" det man svarer på.

 

Side 21 ud af 23 (224 indlæg)