Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 14 ud af 23 (224 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej annika

kan kun giver dig ret, skod tv Hmm, journalist ser ud til at være et 3 dags amu kursus, og godt i ikke lader jer slå af pinden.

god weekend

karsten

og til Ronnikc, alt kræver arbejde, om det er alm firma eller mlm

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronnikc:
Hvorfor tror i at mlm er paria

Interessant Ronnikc - lad mig høre - hvad mener du?

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:59

Annika, det er jo fuldstændigt grotesk at du stadigvæk sidder og fyrer den ene løgn af efter den anden.

Alle der partnere der er med i Wellstar er med i anklagen, hvis man deltager i en kriminalitet så er man med i anklagen, lige meget om man ikke vidste det eller man er blevet fuppet. Senere hen kan der så køre sag om man er skyldig.

Selv pointere forbrugerrådet i tv-programmet at alle der er med er skyldige, grundet denne venneerhvervning. Og til alle jer der sidder og forsvare det. Der er forskel på venneerhvervning ved at skaffe job til sin søn, fætter o.l til et job hvor at hovedindtægten er fra alm. arbejde, og så Wellstars koncept hvor at det er "øvrige indtægter" som står for 99,9999 % af indtægten.

Det er fuldstændigt grotesk at der er så mange der bakker det op. Ikke engang den ansvarlige i Danmark Jens Lausten kunne komme med ordentlige argumentation på åbent tv. Der burde alarmklokkerne ringe. At manden bag Wellstar Danmark ikke kan argumentere, forklare og retfærdiggøre for sine egne og selskabet handlinger er jo grotesk, og et tydeligt tegn på det ikke er andet end fup og fiduser.

Ved de introduktionsmøder man så i programmet sidder han jo og fylder potentielle partnere med løgn og råder dem til at overtræde loven. Samtidig er produkterne noget fis. Det opkvikkende produkt er tilsat koffein og fungere akkurat som alm. kaffe eller cola. Udover at der er alt for meget koffein i, er prisen simpelthen for høj. Der findes i forevejen et hav af vitaminer og kosttilskud, der er billigere og garantrisse renere og med større effekt.

Jeg håber sku i bliver knaldet hver en, der følger Wellstars uhæderlige forretning! 

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:27

Hej til alle på sitet.

Wellstar by Jens Lausten - 1. mand - 1. vision, men hvilken? - at overgå den berømte Låsby Svendsen?

Så er Lille Jens på banen igen, med et endnu bedre koncept end det han præsenterede for bl.a. mig, for ca. 10-15 år siden i Aabenraa Sdr. Jylland.

Dengang skulle vi til vækkelsesmøder og høre om det fantastiske elctronic selskab Quorum, betale for en "startpakke" til DKK 8.500,00, finde nogle venner, familie m.m og så var forretningen i gang. Der var ingen grænser for hvor mange penge man kunne tjene, og også dengang, stod der en tysk flødedreng bag - jeg husker ikke hans titel men navnet er; Christian Wiesner - den samme Christian Wiesner står også som en slags chef i Europa for Wellstar. Der blev også holdt kæmpe "convention" i sportshaller rundt i Tyskland, hvor de største sælgere/overtalere skulle hyldes - Scientoligy når ikke de drenge til "sokkeholderne" - det var vækkelsesmøder af ypperste karat

Det var sjovt dengang at se , hvordan Jens & Crew kunne forvandle unge bumsede drenge  til hardcore businessfolk. De betalte glædeligt KR. 8.500,00 for en omgang ligegyldig elektronik, var derefter hjemme i kælderen for at se om de kunne finde den pæne blommefarvede habit de bar til deres konfirmation, op til Bilka og købe en sort plastic kuffert, og så var grundstenen lagt til imperiet. Men som det går for de fleste MLM, Network Marketing og Pyramideselskaber, afgik Quorum også ved døden. Men der var 2 mennesker der tjente mange penge, og det var Jens Lausten og Christian Wiesner.

http://www.dan-jensen.dk/quorum.htm

Sjovt var det også at se Jens give den fuld gas i TV2 - jeg tror vi her har fundet en værdig arvtager til vores alles folkelige Låsby Svendsen. Det var "farligt" at stoppe op ved Svendsen, fordi, inden du havde set dig om, havde du fået købt; en hest, et flyvende tæppe og 10 l. maling, og det var en smule dumt, fordi det eneste du ville, var at spørge om vej! Og sådan kan det også gå, når man møder Jens, han har altid et produkt som kan gøre dig meget velhavende - og så i en rasende fart.

Lidt matematik; når 1. person skal finde 3. partnere/forhandlere og de 3. også skal finde 3. - hvormange gange kan de så gøre det? Det kan de 13. gange, og så er det meste af Danmarks befolkning involveret i Wellstar - formlen lyder 3/13 (3i13)

Til Jens Lausten & Christian Wiesner; find jer da et andstændig arbejde - med jeres talegaver kan det ikke være så svært.

Til i andre; der findes sikkert tilsvarende produkter i Matas eller andre helsebutikker der kan det samme, og hvor der ikke er de samme økonomiske bindinger. En god forretning bygger man op med flid, vedholdenhed og en forstående kone - for det kan tage lang tid.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hahaha... det her er sku den mest underholdende debat jeg har længe har læst på Amino!
Jeg har læst hele tråden og det er virkelig sjovt at følge Annikas kommentarer - fantastisk at være så indspist
i en forretningsform som er rent fup! Og som Annika selv skriver det, har hun tjent sine penge på at hverve medlemmer
og ikke på at sælge produkter - da de ikke er blevet labeled.. flot.. rent pyramide.

Jeg håber denne sag kan vække øjnene for potentielle mennesker som synes at MLM-konceptet er interessant... DET ER DET IKKE! :)
Det er penge ud af vinduet.. sorry to say! og ODH: Du rammer det spot-on!

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:07

Mikkel deMib Svendsen:

......fra tumpetanken Cepos. Folk der er SÅ fastlåste i en derers "Gud's" ufejlbarlighed kommer man ikke nogen vegne med.....

Jeg saksede i dit indlæg, da jeg synes ovenstående pointe er ret retvisende på disse "religiøse fanatikere" over i MLM. At Wellstar så bare er endnu et produkt i deres søgen efter ussel mammon, viser jo at den er helt gal med moralen i denne måde at drive forretning på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:26

ODH:

Det du skriver er jo helt forkert...............har du glemt de 4000 vitalstoffer????? Det er da et kongeprodukt Big SmileStick out tongue[:'(]Cool

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:32

ODH: Det der er simpelthen for sjovt! Det bliver du nødt til at give videre til de rette folk... Sjovt nok, så har jeg efter deltagelse til 'vækkelsesmøde' med Jens Laustsen, tænkt nøjagtigt det samme: Låsby Svendsen! HAHAHAHA

Til Annika: Pak nu sammen! Løbet er kørt...

pkt. 1. Jens Laustsen har stået optegnet som EJER af Wellstar, under sin egen profil på linkedIn.com (der nu er blevet slettet). Søg på google på 'Jens Laustsen+LinkedIn' og tryk på 'cached' og vupti....

pkt. 2. Du dækker dig under blot at være forhandler og dermed uden for anklagen. Nope, min fine ven, du har herinde selv fortalt, hvor meget du har tjent på Wellstar, og da der endnu ikke har være mulighed for salg af LOVLIGE produkter, har du jo tjent dine penge enten gennem hvervning eller gennem salg af ULOVLIGE produkter. Hvis Wellstar har gjort noget ulovligt, så har du og alle Wellstarpartnere i DK også.

Til Anders: Du mener, de går fri - det håber jeg virkelig ikke! Nu har jeg selv deltaget i et af deres møder og salgstalen går på hvervningen af venner og familie, og ikke på salg af produkterne. Man kan synes hvad man vil om MLM og NM, men man skal fandme spille efter reglerne og ikke blakke hele branchens ry. 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:56

Kære Ph.D

Du har ret, at det er en skandale, hvis nogen er med til a blakke branchens ry. Som I alle ved, så arbejder jeg selv med network marketing. Jeg er stor fortaler for, at man fra politisk side lavede nogle regler for network marketing. De nuværende regler er alt for slappe, og de er svære at forholde sig til. Et drømmescenario kunne være, at Network Marketing firmaer skulle godkendes, inden de kunne starte deres forretning i Danmark.

Du nævner selv, at der er for meget focus på hvervning. Her savner jeg, at man fra myndighedernes side gjorde det mere tydeligt, hvordan balancen mellem hvervning og salg af produkter skal være. Vi skal huske på, at når man hverver et nyt team medlem, så fortager man også et salg, så det er vanskeligt fra myndighedernes side at påvise, at Wellstar er et pyramidespil.

Så selvom man ønsker at drive en 100% lovlig forretning, så kan man til tider være forvirret. Eksempelvis fastslog Basta, at vennehvervning er forbudt. Jeg har dog snakket med forbrugerstyrelsen, og det viser sig, at vennehvervning ikke nødvendigvis er forbudt! Det hele afhænger af måden, det bliver gjort på. Altså er det fremgangsmåden, som afgører, om det er god eller dårlig markedsføringsskik.

Ellers en meget fed debat!

Hilsen

Anders

Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:03

Hej Anders,

du virker som et utrolig fornuftigt menneske og jeg er glad for at høre, at der findes din slags i branchen, og at du arbejder seriøst med at få klarere regler for betingelserne for NM og MLM firmaer i DK.

For noget tid siden talte jeg med formanden for disafo, og der var heller ikke nogen tvivl om, at brancheforeningen ønsker det samme som dig. Han nævnte i øvrigt, at det burde være muligt at oprette en såkaldt 'black list' for de firmaer, der har et tvivlsomt forretningskoncept. På denne måde kan brancheforeningen være med til at 'presse' firmaerne til at lave en fornuftig, moralsk og lovlig forretningsplan, nu hvor der ikke findes regler for decideret godkendelse.

Synes i øvrigt at brancheforeningen burde være mere synlig i sådan en debat. De skal sikre deres nuværende og fremtidige medlemmer.

Mvh. Ph.D.

Side 14 ud af 23 (224 indlæg)