Den største faldgruppe ved at gå med i MLM er hvis man ikke får lavet noget. Der er nogle MLM selskaber der får det til at fremstå som om at man bare skal være medlem og så kommer man til at tjene en masse penge. Men det er langt fra tilfældet. (siger ikke at Wellstar er sådan) Ja det er bygget op som en pyramide(et træ), men det er så mange andre ikke MLM selskaber i verden også, det gør det ikke ulovligt. Der sidder en direktør i toppen som tjener mest, under ham er der nogle som tjener lidt mindre og sådan kører den ned til det laveste led. Et andet aspekt som MLM selskaberne ikke ligger så meget vægt på, men som efter min overbevisning har det stor betydning for ens succes er hvor tidligt man kommer med i træet jo større chancer har man for succes. Hvis man ser på det rent matematisk: Man er den første der kommer med i DK (man får 100% under sig) man er nr. 2 og 3 i DK (de får hver især ca. 50% under sig) 4, 5, 6 og 7 (får så 25% under sig) og sådan bliver det ved ned i systemet. Lige for at opsummere(har det med at vrøvle lidt når jeg skriver i prosa):
1 og 2 er must, 3 og 4 er bonus og jo mere des bedre. Nu må du rette mig hvis jeg har skrevet noget helt forkert Annika. |
Michael
Som sagt, så har jeg mine oplysninger på plads, og jeg brokker mig ikke - jeg siger bare min mening om MLM - som titlen på denne tråd jo rent faktisk opfordrer til!
Denne tråd handler, så vidt jeg ved, ikke om at brokke sig over, at andre siger deres mening. Hvis du ikke kan tåle at læse min mening, så er der ingen, der tvinger dig!