Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering på google ud fra keyword

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg finde ud af hvad side på google SERP min hjemmeside ligger på, ud fra et given keyword eller en keyword phrase?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:34

Ja, det er bare at søge på det keyword du ønsker og se se på resultaterne. Men måske tænker du på, hvordan du kan gøre det automatisk?

I så fald findes der flere tjenester, som kan tilbyde det. Den bedste synes jeg (når jeg nu skal være lidt beskeden :)) er den nye service jeg lige har lanceret: SEO Supporten - her er der (udover en masse andet) inkluderet en løbende måling af dine og dine konkurrenters placeringer i de 3 største søgemaskiner på de keywords du har valgt. (Og husk, frem til og med d. 30. september er der 500 kr kontant Amino rabat!)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:31

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:35

Anders Saugstrup:

Et par gratis muligheder med færre features er Free Monitor for Google og Rank Checker

Hilsen Anders

Free Monitor for Google er der så ikke mere - de har lavet en betalingsversion, og har derfor stoppet for deres gratis version.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:39

Hej Nick

Det kan jeg da ikke forstå. Bruger den selv med mellemrum, og kan da også se på den side, jeg linkede til, at den er "Free"? Er du sikker?

Hilsen Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:42

Pas på med desktopprogrammer der sender store mængder søgninger til Google! De fleste af dem gør det på en alt for voldsom måde, hvilket ofte betyder, at Google spærre for den pågældende IP. I know - been there, many times :)

Dertil er det vigtigt at huske, at hvis disse programmer ikke opdateres næste dagligt, så holder de hurtigt op med at virke - eller give retvisende resultater. Søgemaskinerne ændrer konstant i deres præsentationslag, og der skal derfor hele tiden justeres i datafortolkerne.

En sidste ting der er vigtigt at huske er, at mange af disse tools påstår at de kan tjekke din placering på Google i hele verden. Det kan de ikke! En afgørende faktor for hvilke resultater Google viser er lokationen på den IP der søges fra - så hvis du sender dit program ud her fra Danmark, på en dansk IP, får du altså ikke de resultater andre i andre lande ser. Bare så du lige er opmærksom på det :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 10:44

Mikkel deMib Svendsen:

Pas på med desktopprogrammer der sender store mængder søgninger til Google! De fleste af dem gør det på en alt for voldsom måde, hvilket ofte betyder, at Google spærre for den pågældende IP. I know - been there, many times :)

Enig, alt med måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

Mange tak for de gode råd. 

Jeg bruger det her Free Monitor for Google. Det virker helt fint.
Tak.

God pointe med IP og søgeresultaterne Demib. Sitet er for danskere, så lige nu er det ok.
Jeg overvejer dit produkt. Men budgettet skal lige tilpasses til det. 

Tak alle.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:28

> Jeg overvejer dit produkt. Men budgettet skal lige tilpasses til det. 

Jeg synes i hvert fald jeg har gjort mit bedste for at komme de lidt mere beskedne budgetter i møde :)
Den samlede pakke af viden, hjælp og data du får med SEO Supporten har jeg tidligere (i lidt mere fragmenteret form) faktureret mine kunder 100-500.000 kr. for om året - og mange bureauer rundt omkring i verden gør det fortsat. Så man må sige der er gået "årets udsalg" i den ... omend det ikke stopper ved årets udgang :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

deMib havde ret. Det tog ikke mere end en halv times brug af Free Monitor for Google, før de havde luret at jeg brugte det. Jeg skal nu for hver google søgning indtaste en eller anden billedekode, for at vise at jeg ikke er en robot. Irriterende.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)