Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af sexlegetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er netop begyndt at åbne en webshop der sælger sex legetøj.

og nogle der har forslag til hvordan man sikre at sælge noget? :)
evt. nogle gode råd til hvor jeg skal markedsfører min webshop henne?

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:32

Hej Rasmus,

Prøv at se om www.partner-ads.dk er noget for dig.

Hvis du opretter bannere hvor man både får kliks og provision for salg, vil den formentlig blive vist på mange sites.

/Navnet

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 23:36

Hej.

Tillykke med din webshop.

Du kan markedsføre den i søgemaskiner og debat-fora - og evt. med PPC annoncer.

Og så skal du lære noget om markedsføring. Her på denne side ville det være helt oplagt at smide et link til din webshop. Det var da een mulighed for at markedsføre den. Du er i et aggressivt marked - du bliver nødt til at smide dit link hver evigt eneste gang, du kan komme til det. Hvis du ikke bliver lidt mere aggressiv på den front, må du nok se i øjnene, at din salgskurve bliver nedadgående.

Du kan også markedsføre din side i podcasts, gratis e-books etc. etc.

God kamp

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Uden at have set din shop, skal du jo i hvert fald tiltrække nogle besøgende til shoppen, før de kan købe noget.

Det er allerede blevet nævnt, at du bør overveje annoncering. Her vil det være oplagt at prøve Googles Adwords-system, hvor du betaler pr. besøgende, der klikker igennem til din butik. Men det er nok et marked, hvor du skal være forberedt på at betale en del pr. besøgende. Jeg tjekkede hurtigt et par ord i et Google Adwords-værktøj, hvor jeg kunne se, at de anslåede priser gik fra 5-6 kroner og helt op til 20 kroner pr. besøgende.

I et sådan marked skal du helt sikkert give den en seriøs overvejelse at køre et såkaldt affiliate-program ved siden af, hvor du kan tilbyde betaling pr. klik og/eller en procentdel af omsætning. Partnerads er nævnt, og er sikkert et godt bud til en nystartet forretning som din.

På sigt skal du også arbejde på at få nogle gode placeringer i søgemaskinerne, så din side bliver fundet, når man søger på produktbeskrivelser og ord, der kunne være relevante for din butik. Det er en proces, der tager noget længere end betalingsmodellerne, men på sigt vil det være indsatsen værd at lægge kræfterne i noget SEO-arbejde.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 15:06

Tillykke :)

Som Molvins skriver er PPC er god mulighed for at give din side noget traffik.

Men for søren hvis du vælger at bruge adwords så HUSK at sætte Negative Keywords op. Det er et sindsyg vigtig element i den branche du er i.

Held og lykke med det hele :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:14

Hej jeg har lagt denne besked i en anden tråd i internetmarketing og salg for nogen dage siden, men der har ingen respons været overhovedet, så jeg prøver lige her, håber det er ok..

Sagen er at jeg skal skrive en opgave til HD afsætning, omkring afsætningskanaler af sexlegetøj og jeg har brug for nogle data om markedet. Jeg har problemer med at finde det, har lige nu kun nogle få artikler fra diverse aviser.

Er der nogen herinde der kender til nogle kilder på internettet, der fortæller om omsætning af sexlegetøj på internettet?

Gerne også generelle kilder omkring omsætning af sexlegetøj, f.eks. i forbindelse med dildoparties.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Først og fremmest, tak Smile

Og med Negative Keywords menes der?

Ord der ikke har noget med sex legetøj at gøre eller hvad? =)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:41

Negative keywords er stopord, som gør, at din reklame ikke bliver vist, hvis de optræder.

Hvis du f.eks. vil findes, når folk søger på "sexlegetøj", men ikke på "billeder af sexlegetøj", angiver du "billeder" som et negativt keyword, der gør, at din annonce ikke bliver vist, hvis ordet optræder i søgningen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Nåååh okay :)

Tak for det (;

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej, Rasmus

Tillykke med din nye webshop! Det er bare at komme ud over stepperne, da der er godt med konkurrence i den branche!

Har du planlagt et budget til markedsføring af din shop? Det er nemlig ekstremt vigtigt at du bliver set i søgemaskinerne da der er enormt meget trafik at hente og hvis ikke du har planlagt et budget så KAN det godt blive lidt halvhjertet - og du er simpelthen nødt til at gå helhjertet ind i et sådan projekt :)

Men Google AdWords og organisk søgemaskineoptimering er ekstremt vigtigt og det er bare med at fokusere på disse, men gå for Guds skyld og ind i noget affiliate, da du ofte kan afregne billigere end med AdWords OG har muligheden for at afregne pr salg ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)