Hejsa! Jeg har set lidt til den hjemmeside og du har virkelig lavet et godt stykke arbejde. Det er vigtigt at man erfarer hvilken slags køreskole man vælger og det er vigtigt at man vælge en kørelærer som man føler tilpas med. Der var nogen der nævnt noget med priser og det er så vidt jeg har fattet et temmelig stort problem. Jeg tog mit kørekort i Vejle for kr. 11000 dengang og min kørelærer var temmelig streng men fik mig igennem forløbet hvor jeg dumpet 1. gang til teori men bestod den anden gang og bestod køreprøven 1. gang. Var det min kørelærers skyld jeg dumpet? Næh, det var kl. 8.30 om morgenen og jeg sov igennem det mest af teoriprøven. :) Problemet tror jeg ligger ved at i Vejle og alle steder næsten er der nu hårdt konkurrence om priser, og mange har opdaget at det er nok ikke klogt at vælge den billigste, men mange ender med en dårlig erfaring fordi de ikke vidste at billig discount køreskoler ofte medfører dårlig behandling, manglende ting f.eks. teori lektioner eller køretimer og sure kørelærere, som ikke tænker på den enkelte elev, men mere på deres forretning og hvor mange de kan lokke til at tage kørekort ved at love billige pakker osv... Det, at Lene vil gerne offentliggøre dumpeprocenter, jeg kan godt se fordelen ved det, men også ulempen. Kørelærerne kan finde på at sortere eleverne fra som de mener der er størst chancer for de dumper. Heller lade eleverne snakke om de køreskoler de har været ved og skrive om deres erfaringer end at offentliggøre dumpeprocenter og udelukke, dem der er største fare ved at de trækker køreskolens procenter ned. |
Dato: 12-12-2006 13:54:01 Forfatter: cygnetSå blev dansk kørelærer-union sgu sure ... kan da ikke forstå hvorfor de ikke skulle ønske åbenhed i branchen. Dem om det :-sHvad sagde de?Har lige været inde og tilføje mine oplevelser i forbindelse med kortet. Så nu har du en mere fra Jylland