Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dumpeprocent.dk - hvad skal der på?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Det ser sgu godt ud! Godt tænkt med logo''et

Jeg har lige et godt råd til dig. Tænk over om du ikke skulle lave en eller anden form for screening af de vurdering eleverne kommer med inden de ryger ud på nettet. Jeg arbejder jo bl.a. med kundetilfredshedsanalyser, så jeg ser somme tider hvad folk kan finde på at skrive hvis de har været utilfredse. Nogle skriver blot "dumt svin" og ikke andet - hvilket man jo ikke kan bruge til så meget. En screening kan forhindre den slags kommentarer, og sikre at der er et vist niveau af relevans og argumentation i de kommentarer som bliver vist på sitet.

Det er som regel i alles interesse...

mvh Carsten
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 08:37

Du er squ dygtig Kristian!

Fra 0% til 90% på 4 dage - du dumper ikke.

Flot side og flot logo.

Hilsen
Flemming
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:42

Hej Kristian.

Jeg ville ikke bruge opdelingen i amter, da de er en særdeles truet størrelse. Hvis du alligevel vil bruge den opdeling, synes jeg du skal kalde dem for områder i stedet - ellers kommer du ud i noget med at skulle forklare, hvad et amt engang var, og hvorfor det ikke er der mere.  Kald dem f.eks: Nordjylland, Viborg-Thisted-området, Herning-Ringkøbing-området, Østjylland, Trekantområdet, Sydvestjylland, Sønderjylland, Fyn m. øer.... osv.

Ellers ser det meget fint og enkelt ud.
Hvor skal indtjeningen komme fra?

mvh Hans
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:57

Tak for feedbacken, det motivere mig super meget ....

Ja er jeg også helt vild med :-p Det kom lige pludselig da jeg sad og legede med d''et og p''et - det er sguda et procent-tegn :-p

Feedback
God ide og havde været igennem mine overvejelser. Dels skal alle aktivere deres egne indlæg via et godkendelseslink i deres mail og dels vil alle indlæg blive gennemset og godkendt inden de bliver lagt på siden. Så ja, det skal kontrolleres, ellers går der anarki i det.

Inddeling
Det havde jeg overvejet og har været meget i tvivl hvordan denne inddeling skulle klares. Det bliver nok som du har sagt, for at fremtidssikre siden efter januar 2007.

Skal man tjene penge på det? Heh. Ej indtil videre bliver det med google adword, at en køreskole kan købe banner eksponeringer i et "område/amt", et banner i toppen ved siden af logoet og at sælge online teoriprøver. Har du en god ide?

Mere feedback modtages med kyshånd.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:57
Heh, de første procenter gik stærkt, men de sidste har haltet én del. Nu var det jo oppe igen, så nu må jeg tage og blive færdig.

Forslag tages stadig i mod.

Adressen er stadig http://www.dumpeprocent.dk/ ....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 08:15
Jeg tror du også skal have noget med antal forhindringer i køreprøven med.

Jeg tog køreprøve i Skælskør, hvor de ikke har et eneste lyskryds. Vi kørte ad en vej, hvor den sværeste forhindring var et fuldt stop. Endelig skulle jeg baglæns parallelparkere foran en bil - men det var den samme bil, som den jeg havde øvet mig på en time tidligere med min kørelærer, fordi der var ikke andre.. Jeg bestod med én fejl: jeg glemte at trække håndbremsen før vi startede :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:41
Hej Kristian
Når man klikker på fyn(via kortet) kommer man til storkøbenhavn....
klikker man på midtsjælland kommer man til fyn..
Hvad med opdeling/angivelse af hviket slags kørekørt man har taget??(har selv lige taget til MC)
PS. hvis du ikke har adgang til NNX kan jeg lave et udtræk over de 719 kørerskoler der er der i, og sende dem i en komma sep.fil.

Ole net-distribution.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:42
Antal af forhindringer - lyder som en lidt sjov ide, men også noget udefinertbar. Har dog overvejet om man skal stille folk et par spørgsmål mere - f.eks. om den samlede pris på kørerkortet.

Har overvejet af lave flere inddelinger - men tror at det i første omgang bliver kun for "bil-kørekort" og så senere udvides det.

Du må meget meget gerne sende sådan et udtræk til mig - min mail er ks@cygnet.dk - ellers skulle den stå på manuel indtastning. Ville være SUPER lækkert....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:13
Har man ikke netop besluttet (eller er godt i gang med diskussionen på regeringsniveau) om at alle dumpeprocenter skal offentliggøres?
Hvis det bliver til realitet så få et tilbud ind til rette vedkommende, og tilbyd at stå for administrationen og vedligeholdelsen af sådan en side... Du skal selvfølgelig have noget for at stå for sådan et site samt for udarbejdelsen af det. Regeringen går da ind for udlicitering så der må bestemt være en mulighed der!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:24
Kunne være frækt - men de har garanteret en masse krav til hvad der må være og ikke være på såden én side. Tror de bliver offentliggjort igennem Rigspolitiets hjemmeside, men kunne da være ganske spændende at står for. Tror du det er realistisk?

Jeg har fået rettet kortet - venter spændt på den liste med køreskoler :-)

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)