Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

osCommerce og SummaSummarum/C5

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har ikke valgt om jeg skal bruge C5 eller summa endnu så et bud på begge er velkommen

Jeg er i gang med at starte en lille shop op, jeg tænkte om der findes, evt opensource, en nem måde at få de 2 til at spille sammen? Altså syncronisere varelager, hive salg og evt debitorer over i summa/C5? Nogen der kender en god løsgning til det?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 11:47

Vi har en lux shop fra bgsys, hvor der kan eksporteres til summasummarum. Det ligner en oscommerce shop meget, så jeg vil tro det er det samme til ren oscommerce, men om det er open source ved jeg ikke. Summasummarum er meget enkelt at bruge, c5 lidt mere kompliceret så vidt jeg ved, så hvis du ikke er meget interesseret i bogføring, ville jeg vælge summasummarum.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 11:49

Jeg arbejder fuldtid som Økonomiassistent :) Så det behøves ikke være simpelt - Bruger til dagligt C5 tror måske det er den mest smarte at bruge også i forhold til fremtiden..

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:54

bgsys er osCommerce, måske bare i forklædning ligesom creLoaded, zenCart, oscMax osv.

Jimmy

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:08

Hej

osCommerce i sin grundform, er ikke særligt god, der er sikkerhedshuller der skal lukkes, og en masse moduler tilføges, for at øge brugervenligheden.

I vores shop er der integration til SummaSummarum, via txt filer, som jo så manuelt skal importeres i SummaSummarum, det drejer sig om kunder ordrer og varer, som kan importeres i Enterprise versionen. En anden mulighed er fuld integration til  økonomisystemet e-conomiic.

Og som du måske har gættet er jeg forhandler af bgsys shop, i form af daglig support til mine kunder, løbende undervisning i dels Summasummarum webshopppen.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)