Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design + website

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Vi er ved at finde ud af, hvor meget det ca. vil koste at starte op. I den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål.

Er der nogle her der har en idé om, hvor lidt man kan nøjes med at betale (i omegnen) for nedenstående? …..findes der firmaer der kan tage sig af det samlet?

Design af logo, brevpapir, visitkort, klistermærke til dør (á la keditkort-mærkerne), medlemskort (som kreditkort og website)

Derudover at lave website (med grundlæggende SEO-ting på plads….ordentlige URLs, link struktur på sitet etc.), som skal indeholde:

Forside: Ca. 5-10 elementer
kontakt: Tekstbaseret   
Virksomheder: Tekstbaseret + 1 billede
Private: Tekstbaseret + 1 billede
Virksomhedsejer: logon + mulighed for at rette i virksomhedens data (simpel vedl.)
Søg: Implementering af Google API’er eller lign. Som ses her (indtast selv fx sko + københavn):
http://maps.google.dk/maps?f=s&utm_campaign=dk&utm_source=dk-ha-emea-dk-google-gm&utm_medium=ha&utm_term=Google%20Map som skal kunne vise indhold fra databasen
Bliv medlem: Tekst + DIBS eller lign.
Teksterne laves i samarbejde med leverandør

Ovenstående er i grove træk - Har naturligvis også en forventning om at sikkerhed er på plads, så man ikke bliver hacket 3 gange om ugen ;o)

Hvad gør man normalt ift. Installation af website?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:22

Jeg ved ikke om der findes firmaer der kan klare det hele - og slet ikke om de findes på Amino her :) Men der findes afgjort firmaer indenfor de forskellige områder som måske har samarbejde med nogle andre firmaer, som hjælper på de andre områder...

Vi selv hjælper f.eks. med opbygning af hjemmesider ift. SEO og konverteringsforbedring, da online marketing og særligt SEO er vores speciale... Sanne som er voresart director har desuden lavet logo, brevpapir, visitkort, mm., selvom vi primært er online, så det er da en opgave vi godt kunne hjælpe med, men ikke give standardpris på. Vi er nødt til at høre mere om de forskellige ting der skal designes og programmeres ;)

Hvad mener du iøvrigt med installation af website?? Det man gør, er at man ofte får en side udviklet og hostet samme sted, så man ikke skal tænke på om serveren kan køre det system og database, som der udvikles i... Så det er én af de ting, du som kunde IKKE skal tænke på.

Der kommer helt sikkert en række andre tilbud herinde, men skriv gerne til mig på marcel@bamboo-media.dk og lad os finde ud af hvordan vi løser opgaven bedst og billigst for Jer

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 19:46

Ok, den er jeg med på. Det er heller ikke et must at man skal have alle ekspertiser i huset, men der skal bare (for mig) være een leverandør, som er ansvarlig for den samlede løsning ;o)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 05:38
Hvis du selv vil lave webside og webshop så er Drupal.org eller drupaldanmark.dk et godt sted og starte.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 07:59

Tak du, men det er jeg 100% sikker på at jeg ikke vil ;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 09:58

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte os, så vi kan udarbejde en pris for ovenstående arbejde. Vi har samarbejde med en række andre virksomheder, så det skulle være muligt at lave dine ønsker i en samlet pakke. Vi har blandt andet en grafikere siddende, som helt sikkert kan udarbejde dine grafiske produkter.

Du kan finde hos på www.webitall.dk

Hilsen Peter Lose

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:43

Jeg er sikker på, at jeg kan levere en samlet løsning til dig/jer.

Ud fra det du har beskrevet er det umuligt at være mere konkret,

men jeg vil meget gerne i dialog omkring det, så hvis du har mere dybdegående information,

må du meget gerne sende det til mig på info@icode.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:53

Hej,

Hos www.nytlogo.com kan vi sagtens hjælpe dig med en ny visuel identitet og bl.a klistermærker til dør (findes dog ikke på hjemmesiden lige nu)

Du skal være velkommen til at kigge rundt på vores webside, og evt skrive en mail for yderligere information.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:57

Jeg vil også gerne modtage mere information om opgaven. Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk

Vi har ikke alle kompetencerne in-house, men har et netværk hvor det ikke er noget problem at finde de rigtige mennesker.

Mvh Peder

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:39

Hej!

Har sendt dig en mail!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)