Hej Aminoer Vi er ved at finde ud af, hvor meget det ca. vil koste at starte op. I den forbindelse har jeg lige et par spørgsmål.
Er der nogle her der har en idé om, hvor lidt man kan nøjes med at betale (i omegnen) for nedenstående? …..findes der firmaer der kan tage sig af det samlet? Design af logo, brevpapir, visitkort, klistermærke til dør (á la keditkort-mærkerne), medlemskort (som kreditkort og website) Derudover at lave website (med grundlæggende SEO-ting på plads….ordentlige URLs, link struktur på sitet etc.), som skal indeholde:
Ovenstående er i grove træk - Har naturligvis også en forventning om at sikkerhed er på plads, så man ikke bliver hacket 3 gange om ugen ;o) Hvad gør man normalt ift. Installation af website? |
Jeg ved ikke om der findes firmaer der kan klare det hele - og slet ikke om de findes på Amino her :) Men der findes afgjort firmaer indenfor de forskellige områder som måske har samarbejde med nogle andre firmaer, som hjælper på de andre områder...
Vi selv hjælper f.eks. med opbygning af hjemmesider ift. SEO og konverteringsforbedring, da online marketing og særligt SEO er vores speciale... Sanne som er voresart director har desuden lavet logo, brevpapir, visitkort, mm., selvom vi primært er online, så det er da en opgave vi godt kunne hjælpe med, men ikke give standardpris på. Vi er nødt til at høre mere om de forskellige ting der skal designes og programmeres ;)
Hvad mener du iøvrigt med installation af website?? Det man gør, er at man ofte får en side udviklet og hostet samme sted, så man ikke skal tænke på om serveren kan køre det system og database, som der udvikles i... Så det er én af de ting, du som kunde IKKE skal tænke på.
Der kommer helt sikkert en række andre tilbud herinde, men skriv gerne til mig på marcel@bamboo-media.dk og lad os finde ud af hvordan vi løser opgaven bedst og billigst for Jer