Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkpakke hos jubii

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 13
Fra  Bergs Aps. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har en Linkpakke plus hos jubii, og kunne godt tænke os at høre om andre har prøvet denne, og evt. erfaring med dem ?

Mvh

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 10:57

Hej, Henrik

Kan du ikke se hvor mange besøgende du har fået som henvisning fra Jubii? Det er lettere at bygge din erfaring på baggrund af dine facts end på andre erfaring og facts... 

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Sep 08
Fra  Bergs Aps. Skrevet kl. 11:03

Hej Marcel

Jo jeg har helt styr på hvad der komme i vores retning fra pakken, det er nemlig det som er problemet ;-)
Jeg vil bare høre om der var andre som havde samme erfaring som os, inden jeg "rister" dem for grov misinformering som andre anonncehajer

Mvh

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:12

Okay - ja, den var straks værre... Jeg har desværre ingen erfaringer med køb af links via Jubii, da jeg endnu ikke har rådgivet nogen til at købe det... Jeg tror ikke så meget på trafikken derfra, men at du så knap nok får noget trafik derfra er selvfølgelig værre :( Må jeg høre hvad de har sagt/"lovet" og hvad du har fået?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 12:35

Hej HGB,

Rist dem bare. Jeg har utrolig dårlige erfaringer med dem. Vi er aldrig endt med at købe noget hos dem, men min erfaring er at (og det kan selvfølgelig have ændret sig), deres sælgere er utrolig påtrængende og har ikke en bjælde forstand på hvad de sælger. De var på et tidspunkt meget aktive og vi blev kimet ned flere gange om ugen, på trods af at vi fortalte dem at det absolut ingen interesse havde. De sendte de mest vanvittige brochurer om hvor mange der brugte jubii hver eneste dag.

Vi lavede en hurtig rundspørge blandt venner, familie og vores kunder, og der var kun en enkelt som brugte jubii, og han indrømmede at det var fordi han ikke kunne finde ud af at få den fjernet som startside, og så var det nogengange bare hurtigere at søge der end at navigere over på google :).

Det afskrækkede os i lang tid fra overhovedet at bruge penge på den slags, men vi er efterfølgende kommet godt i gang med Google Adwords, til stor tilfredstillelse.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er mere end et par gange, blevet kontaktet af ivrige sælgere fra Jubii som lover guld og grønne skove. De er ofte meget glade for at vise deres placering på fdim.dk og hvor mange unikke besøgende de har.
Problemet med det er, at Jubii er et forholdsvis stort site med mange selvstændige undersites for f.eks. magasiner. Det giver mange forskellige indgangsvinkler til Jubii og en meget spredt brugerskare. Det man dog ofte køber, er en eksponering på ét undersite eller et sted i "søge" resultaterne - så når de, hvad jeg synes at have oplevet, sælger udfra hvad Jubii ialt har af besøgende, men glemmer at gøre tydeligt opmærksom på antallet af besøgende der hvor ens annonce placeres.

Jeg ville personligt aldrig selv annoncere på Jubii eller anbefale nogen det. Jeg kan slet ikke se, hvordan mediet er det værd som de vil have for det - sammenlignet med de mange alternativer som nettet i dag tilbyder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:39

Hej HGB

Jeg blev kontaktet af Jubii for et par år siden.

Ved ikke om det er blevet bedre siden dengang; men ved at gennemgå de simple udregninger nederst denne side

http://www.effektivmarkedsfoering.dk/default.asp?P=Flere-besoegende.79.0.0.0

fik jeg til sidst sælgeren til at indrømme, at AdWords var 5-6 gange billigere end deres bedste løsning.

Du kan jo selv prøve og se, hvad du får for pengene

Mvh,
Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:39

Vi havde søgeord hos dem engang og det gav ca. 50 besøgende i måneden!! Så det er jo alt for lidt.

Vi har google nu og det giver meget mere! Men det skal så også lige siges, at vores hjemmeside er væsentligt bedre nu end dengang.

Vi bruger dem ikke længere, men min konklusion var egentlig dengang, at det nok var fordi vi sælger erhvervsprodukter og jubii måske mere henvender sig til private? Men ved ikke om det holder.

Personligt bruger jeg dem en sjælden gang imellem, hvis jeg ikke har kunnet finde det jeg søgte på google, for at at se om de kommer med andre søgeresultater.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Sep 08
Fra  Bergs Aps. Skrevet kl. 12:45

Indtil videre er vi endnu ikke kommet op på 2 cifret % af hvad de har lovet, heldigvis har vi dokumentation for hvad de har lovet og hvad der er betalt for...

Efter hvad svar der allerede er kommet lader det til at det heller ikke bliver bedre ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:47

Altså hvis man har en webshop, så er det jo forholdsvis nemt at måle, hvorvidt det kan betale sig eller ej. Det er jo det fantastiske ved online marketing.

Men underligt nok er der stadig mange, der bruger Jubii.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)