Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor taler alle om ZenZuu

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
john sommer:

"For more than 27 years, industry experts have considered me to be a "pioneer in the field of entrepreneurism and emerging Internet marketing technologies".

At have været pioneer indenfor internet marketing i mere end 27 år er ret imponerende - særligt eftersom der for 27 år siden kun var ca. 200 computere på hele internettet, og de var vel at mærke fra forskellige universiteter der kunne udveksle oplysninger :)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jow - det er om at være med fra starten - ingen tvivl om at man allerede dengang forudså mulighederne i markedsføring via internettet.Wink

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Jow - det er om at være med fra starten - ingen tvivl om at man allerede dengang forudså mulighederne i markedsføring via internettet.Wink

Hilsen john sommer

Det glder bare om at välge det rette at markedsföre ;)

 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ballerup
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende læsning, men jeg tror nu altså ikke på det, der er andre eksempler på diverse website / shop / reklame sites hvor man blev lovet en masse penge, som aldrig kom.. Jeg holder mig til rigtige produkter og rigtige mennesker.

:)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
At have været pioneer indenfor internet marketing i mere end 27 år er ret imponerende - særligt eftersom der for 27 år siden kun var ca. 200 computere på hele internettet, og de var vel at mærke fra forskellige universiteter der kunne udveksle oplysninger :)

Hvis man er lidt i tvivl kan man sætte Sunes fakta i konteksten VIC-20, Commodore 64, Filmen E.T. og altså flere år før ting som OS/2. og 80386. Faktisk blev "World Wide Web" først opfundet 5 år efter denne pionær startede alt sit markedsførings-iværksætteri med internet teknologier. Fantastisk.

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Muligvis har du ret - man skulle holde sig til bankverden med rigtige mennesker og rigtige penge !!

Du som er i mlm branchen har gode muligheder på et markedssegment som ZenZuu da der her er menge mennesker der er i business som network marketing ect. og har derfor den rette attitude !

Du vil her have muligehed for at møde menge personer med mlm erfaringer og prospecter for din forretning.

Se på det det koster intet !!

Held og lykke med din forretning Peter!

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Demitri!

Jow det har du helt ret i hvad med pengeudlåning - starte en bank?

Nåee pjat til side hvad tænker du på ?

Forever Living Product eller ZenZuu - eller noget helt andet - hvad ser du for dig i fremtiden ?Wink

Held og lykke med dine valg !

Hilsen john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sune og "udvikler"Idea

Det kan være vanskeligt at oversætte men hvad jeg har oplyst om er en af mine venner fra USA der har en lang erhvervekarriere som jeg selv og han skriver bla.:

"pioneer in the field of entrepreneurism and emerging Internet marketing technologies". 

Jeg forstår jeres svar er møntet på denne del at teksten men en oversættelse af sætningen vil lette på forståelsen:

"pioneer i området af iværksætter og banebryder på internetmarketing teknologi området"

 

og så er det jo forståeligt nok ikke internet før det var der men arbejdet og tankerne derom!

 

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)