Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zenzuu giver 80% til medlemmerne

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Nu havde jeg lige et par minutter til overs her søndag aften og tænkte at jeg ville se lidt nærmere på det her censur...zenzuu... whatnot...

Det har dog fordret et par spørgsmål:

Hvori består det "sjove"? Hvis siden skal fungere som et alternativ til facebook mv. skal jeg så bruge tid og energi på at flytte alle mine kontakter fra facebook? Det svarer til den kamp jeg havde for en snes år tilbage da jeg prøvede at overbevise gud og hvermand om at de skulle benytte betamax istedet for vhs - dels fordi teknologien var overlegen (hvilket den var) og dels fordi jeg selv havde betamax... Det var ikke sjovt dengang og jeg tvivler stærkt på at det er sjovt idag... og skulle du være i tvivl slog min elskede betamax aldrig igennem.

Mht. indtjeningen så kan jeg ikke gennemskue hvordan og hvorledes? Der er givet et eksempel med $5 og hvordan de kommer snigende som en tyv i natten igennem mine ringe!?! Men hvad skal der til for at jeg tjener penge? Får jeg penge for den aktivitet jeg selv generer når jeg logger på 30 gange inden for 20 min. eller er det for alle de bannere jeg klikker på når jeg logger på 30 gange... eller hvad? Og hvor meget giver det? De 80% der bliver nævnt på siden lyder jo fornemt, men 80% af hvad?

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steinway,

Man skal logge på 30 gange/måned og have min. 2 aktive i sit team for, at man selv er ar regne for aktiv. Er man ikke aktiv ingen betaling! - ingen arbejde ingen løn ok´

De 80% er af annonceindtægterne - ingen kender pt. reklameindtægterne men det kommer sammen med kompensationsplanen i løbet af september. Nu skal deltagerantallet op og når det er på plads kommer der annoncer og reklameindtægter.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Lund Jørgensen:

Jeg vil bare lige kort forsikre mig om, at der ikke er nogen af jer, der ikke har hørt om det nye HOTTE Zenzuu...

Det tror jeg de fleste af os har (og jeg er allerede traet af at hoere om det).

 

Torben Lund Jørgensen:

Pyramidespil ved jeg sgu ikke om det er, men hvis der er penge i det er jeg også ret ligeglad Stick out tongue

Jeg vil ikke tage stilling til om det er pyramidespil, jeg bliver dog trist over at se at Du er ligeglad med om Du muligvis bryder loven.
Var det ikke en idé at undersoege om det er ulovligt foer Du går i gang med en forretning? Det er også ulovligt at rulle folk, hvilket jeg heller ikke håber at Du goer?

 

 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Den her tråd er ikke lavet fordi du lige kom forbi det der Zenzuu den anden dag. At du reklamere for det i din signatur, og at du ved mere, end der rent faktisk står inde på den side, gør at du har mere end venskabelig interesse i at fortælle os Amino'er om det.

Jeg springer også over dette scam.

Med venlig hilsen
Thomas

"Det kan ikke gå værre end galt..."

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Så det du siger er at til at starte med får jeg ikke fem flade ører for min indsats - og senere når der engang kommer sponsor-kroner på bordet vil det blive offentliggjort???

Jeg kunne også vælge at tage et job i den lokale netto - arbejde gratis den første måned for derefter at få den løn de nu engang mener tilfalder mig?...

Jeg beklager, men du har ikke fanget min interesse.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må tilslutte mig flokke af ikke interesserede.

Lige så snart jeg hører noget om at tjene mio$ hver måned resten af mit liv på en times arbejde pr. måned, så har jeg en kynisme refleks som klikke til. Jeg tror ganske enkelt ikke på det.

Men, skriv tilbage om en måneds tid og lad mig fortryde.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri,

Jo, jeg kan godt se, at jeg fik udtrykt mig lidt forkert... Jeg undskylder!

Så vidt jeg har undersøgt det, er der overhovedet ikke tale om pyramidespil. John Sommer der henviste mig til ZenZuu, har sat sig meget godt ind i tingene, og han siger at alt er fuldt ud loveligt...

Jeg undskyler igen, at jeg fik udtrykt mig lidt skævt.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betho,

Det er bare i orden Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Du virker nu fin nok, måske lidt naiv ;), men har vi ikke alle prøvet det ? Naivitet er også vigtigt for nogen gange at kaste sig ud i ting som folk griner af, fordi de ikke selv har modet. Andre ting er dog så åbenlyse mistænksomme, at man nødvendigvis må stejle lidt over det.

 

I øvrigt vil jeg anbefale dig ikke at lave for meget med John Sommer, det står udelukkende for min regning. Men han virker meget ubehagelig og påtrængende på mig.

 

Men held og lykke med hvad du end måtte lave. Husk at regne den tid du har brugt her og andre steder ind dit regnskab, så du kan regne ud hvor meget du reelt tjener på zenzuu. Sæt så det op imod at have et reelt stykke timelønnet arbejde.

 

venlige hilsner

Jimmi Hove

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)