Synes det virker som et meget usikkert indtjeningspotentiale - selve tricket virker godt nok, men tror alligevel ikke jeg springer med på denne vogn... Men held og lykke til dem der gør
Fordi at hele konceptet er bygget på at man skal tjene penge på hinanden. Det vil aldrig nogensiden nå facebook til sokkeholderne....der kommer folk på grund af alle mulige andre grunde end GRATIS FREE og penge.
For mig at se er det kun en tom skal der står for at man kan tjene penge.....fint nok, men derfor kan man godt takke nej...selvom det er GRATIS!!!!!!!
Wow lyder fedt Torben, her sidder jeg og zapper foran fjersynet og gik netop og undrede mig over hvordan jeg kunne tjene mange penge uden at gøre noget, og så dukker det her lige op. Vildt nok. Hvis du sender dine bankoplysninger til mig, så er jeg bare mega meget på !!!
Yihaaaa !!!!!
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg har læst det, jeg glæder mig SÅ meget til at fortælle mine venner, at vi kan tjene penge på hinanden. Det har altid været kvaliteter vi værdsatte ved hinanden. Det bliver KONGE !!!!!!!!!!!!!!!!
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.