Sparker du røv og har du den rigtige vilje og evnen til at fokusere på dit mål, så har du løsningen på succes og på hvad der gør dig rig i penge eller andre værdier.
MAN KAN ALT MAN VIL, DER ER INGEN GRÆNSER!!
Vejen frem · Bestem dig for dit mål DU KAN MERE END DU TROR
STORE VISIONER ER IKKE FARLIGE, bare meget u-danske
· Find ud af hvad du vil yde til gengæld for at nå målet INGENTING KOMMER AF SIG SELV
· Vær klar til forhindringer de kan ikke undgås MEN DU KOMMER IGENNEM
SÅ ER DET OP MED ÆRMERNE OG FULD FART FREM
Din ihærdighed, vilje og fokus er med til at sikre, at du klare de forhindringer du møder og dit MÅL VIL BLIVE NÅET.
Har i hørt ovenstående før, så er det nok fordi det er rigtigt.
Tre forslag: Læs: Think and grow rich (1937) af Napoleon Hill (kan findes på nettet helt gratis) Læs: The Secret Prøv: WillFocus det er ikke et mirakelmiddel men et rigtig godt software til at fastholde dit fokus på målet.
Tilbud til alle Aminoer: Spar 25 % køb WillFocus for kun kr. 149 inkl. moms. skriv her på siden hvis du er interesseret, download og overfør penge, så sender vi en åbningskode til programmet. (programmet er en betaversion den endelige version er på trapperne og kan selvfølgelig downloades gratis når der er betalt) |
Jeg kan godt lide de samme ting som du kan. Jeg har dog et par gode råd , synes jeg selv. Pas på du ikke skræmmer folk væk, din måde at henvende dig til folk på her, virker meget påtrængende og uorganiseret. Du skulle gerne formidle det modsatte budskab.
Og så hjælper det altid med nogle referencer. Enten i form af folk og eller firmaer du har skabt resultater for. Eller måske din egen succes historie.
Ellers kan du måske ende med at være endnu en af dem, der udvander og mistænkeliggører coachbranchen. Og det jo egentligt lidt synd, da den udvilking der sker for tiden på område , virkelig er revolutionerende.
Men hvis du The Bomb som du giver udtryk, så held og lykke, glæder mig til at se dine resultater. Fuld fart frem til dig :)
venlige tanker
Jimmi