Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FÅ SUCCES OG BLIV RIG

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparker du røv og har du den rigtige vilje og evnen til at fokusere på dit mål, så har du løsningen på succes og på hvad der gør dig rig i penge eller andre værdier.

MAN KAN ALT MAN VIL, DER ER INGEN GRÆNSER!!

Vejen frem

·        Bestem dig for dit mål DU KAN MERE END DU TROR

STORE VISIONER ER IKKE FARLIGE, bare meget u-danske

·        Find ud af hvad du vil yde til gengæld for at nå målet INGENTING KOMMER AF SIG SELV

·        Vær klar til forhindringer de kan ikke undgås MEN DU KOMMER IGENNEM

SÅ ER DET OP MED ÆRMERNE OG FULD FART FREM

Din ihærdighed, vilje og fokus er med til at sikre, at du klare de forhindringer du møder og dit MÅL VIL BLIVE NÅET.

Har i hørt ovenstående før, så er det nok fordi det er rigtigt.

Tre forslag:

Læs: Think and grow rich (1937) af Napoleon Hill (kan findes på nettet helt gratis)

Læs: The Secret

Prøv: WillFocus det er ikke et mirakelmiddel men et rigtig godt software til at fastholde dit fokus på målet. 

Tilbud til alle Aminoer: Spar 25 % køb WillFocus for kun kr. 149 inkl. moms.

skriv her på siden hvis du er interesseret, download og overfør penge, så sender vi en åbningskode til programmet. (programmet er en betaversion den endelige version er på trapperne og kan selvfølgelig downloades gratis når der er betalt)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:46

Jeg kan godt lide de samme ting som du kan. Jeg har dog et par gode råd , synes jeg selv. Pas på du ikke skræmmer folk væk, din måde at henvende dig til folk på her, virker meget påtrængende og uorganiseret. Du skulle gerne formidle det modsatte budskab.

Og så hjælper det altid med nogle referencer. Enten i form af folk og eller firmaer du har skabt resultater for. Eller måske din egen succes historie.

Ellers kan du måske ende med at være endnu en af dem, der udvander og mistænkeliggører coachbranchen. Og det jo egentligt lidt synd, da den udvilking der sker for tiden på område , virkelig er revolutionerende.

Men hvis du The Bomb som du giver udtryk, så held og lykke, glæder mig til at se dine resultater. Fuld fart frem til dig :)

venlige tanker

Jimmi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 16:39

Hej Jimmi,

Tak for de gode råd.

Du har ret det kan godt virke påtrængende og lidt uorganiseret.

Jeg tror dog desværre ikke at det modsatte budskab ville skabe ret meget opmærksomhed.

Og Jimmi du har helt ret der skal være nogle referencer, men WillFocus er så nyt, at vi lige skal have kørt det ordentligt ind, inden vi anvender os af referencer. Jeg kan dog oplyse at jeg igennem mange år, igennem mit job som selvstændig revisor har rådgivet og bistået rigtigt mange iværksættere med at drive og udvikle deres virksomheder.

For at undgå misforståelser.

Kan jeg oplyse at mit mål med teksten på ingen måde var at udvande og mistænkeliggøre udviklingen i coachbranchen, men mere et forsøg på at beskrive, at man er sin egen herre og at man ikke får ting forærende, man skal selv skabe sine muligheder. Vores program WillFocus er således kun et værktøj der hjælper dig på vej, ligesom at anvendelsen af en coach er et værktøj man kan benytte sig af.

Endnu en gang mange tak

og Fuld fart frem til dig også :)

Mange venlige hilsner

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:49

Hej igen :)

Ja i den branche skal man jo gerne vide hvad det handler om: netop at rive folk ud af deres gamle vaner og mønstre

På den anden side, er det ofte ret personlige emner man kommer ind, så den klassiske balance må være målet.

Men det lyder spændende med en revisor , der kører ind på det spor. Så har du jo det bedste fra begge verdener :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:06

For at være helt ærlig syntes jeg du rammer fuldstændig ved siden af dit eget mål. Hvis du ønsker at folk skal købe dit program på amino er jeg overbevist om at du er på vej til det stik modsatte.

Ordene "få succes og bliv rig" skrevet med stort giver gør at folk ikke engang gider trykke ind på din tråd, de tænker "den bliver nok flyttet til mlm kategorien. Eller "endnu engang lort". Det var ihvertfald min personlige oplevelse.

Nu har jeg selv tidligere været coach og selve programmet som jeg har hentet en demo af er vel ok, et målsætningsprogram....men igen fatter jeg ikke hvordan du er kommet frem til måde du ønsker at sælge /promere den på...for mig at se står du med en skovl og er ved at begrave programmet.

Jeg har fuld forståelse for at du ønsker at skabe kant og måske provokere folk til at reagere...men ordene, vendinger, farverne, størrelserne for i stedet folk til at blive skræmte og mistroiske. Dette er selvfølgelig egen holdning, måske tiden beviser det modsatte.....jeg tvivler.

Jeg kan mærke energien hos dig, men det er bare ikke det samme at råbe "kom så igang" end at skrive det. Når mennesker skal overbevises om noget skriftligt skal du skabe en form for tillid...tillid til at du ikke snyder/bedrager dem med dit produtk.

Hvis jeg var dig ville jeg kikke engang i mlm kategorien, her tales der ofte med STORE bogstaver og der bliver lovet en fandens masse. Måske du med et "tillidsprodukt" skulle overveje at gøre det stik modsatte.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:15

For ligesom at vende essensen i mit indlæg, så tror jeg at hele coach branchen skal passe gevalidigt på med at bruge bestemte ord.

Folk (tror jeg) er blevet bombarderet med DU KAN HVAD DU VIL og DER ER INGEN GRÆNSER i en del ord nu....at du ikke bruger dem betyder ikke at man ikke tror på det og ikke er der man gerne vil hen. Men hvis ordene skræmmer så få du aldrig fat i folket.

Min erfaring er at de personer der er interesseret i coaching ofte har brug for en bedre "verdens billed" nye overbevisninger, kald det hvad du vil, og det de oftes møder er floffy ord som overstående, ....der er enormt mange coaching sider der er bygget sådan op...jeg ville kunne søge på google og finde de første 50 hurtigt.

Min egen oplevelse som coach har været fantastisk, jeg har oplevet så mange fede ting, og jeg er ændret personligt....især under min uddannelse. Og det er virkelig fedt at arbejde med sig selv men nogle gange skal man passe på med ikke at være FOR meget oppe i skyerne. Jo det kan du sagtens være, men når du ønsker at tiltrække andre mennesker er det ikke altid metode at gøre det på.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:07

Ja man kan nemt blive flysk af alle det coacheri. Min erfaring er at det er en forsvindende lille del , der oprigtigt kan implementere de hjælpemidler som " coachingen " giver. Man skal være på et helt bestemt stadie i sit liv.

Jeg vil anbefale folk der har lyst til at prøve det at kontakte folk med seriøs succes og med de vilde referencer(evt tage på messe nu her på iværk08). Hvis coaching har virket så godt for en, kan man vel også skabe den succes man selv taler om ?

På den anden side forstår jeg , at man kan blive helt tændt på, nærmest religiøst. Det kun lige indtil hverdagen dukker op igen, og coachingen består sin endelige prøve , bag alle slogansene. Kan man komme videre derfra, er min erfaring, at man bliver ret ydmyg, og venter til man har store resultater , før man vælter ud over hele internettet og fortæller hvor god man er.. og : send mig lige penge også :)

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 18:22

Hej Kenneth,

Tusinde tak for dine kommentarer.

Du har nok ret det var en lidt voldsom måde at starte på., jeg håber ikke jeg havner i skraldespanden. Det med store bogstaver tager jeg til efterretning, det er en lidt ny måde at kommunikere på, som jeg har kastet mig ud i :)

Det eneste jeg forsøgte at sige var, du skaber selv dit liv og succes/rigdom er meget andet end penge det kan også være følelsen af, at du når dine mål og meget mere, som du også ved alt om som tidligere coach.

Jeg håber jeg kan vinde lidt tillid tilbage og at jeg ikke har fået begravet programmet helt, da jeg faktisk syntes vores program kunne gøre nytte for mange folk.

Mange venlige hilsner

Og endnu engang tak

Henrik

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 19:20

Hejsa

Umiddelbart så synes jeg at vi har taget lidt for meget jante handske på her. Endelig kommer der en "studer selv" guide til hvordan du kan nå dine mål.

Vi bliver alle tudet ørene fulde af hvordan Tony Robbins kan ændre dit liv, og han koster rask væk 2000 DKK for et par timer i Bella center. (og så er han næsten gud).

De fleste mennesker bruger outlook idag, for det VIRKER - ikke fordi Bill gates har holdt foredrag om at man skal organisere sit liv. Det har BÅDE Claus møller og Div andre allerede opfundet og gjort nemt. Men vi bruger stadig out look til vores hverdag.

Så derfor mister willfocus, så synes jeg bare du skal køre på(du virker også som en super gut) - og jeg vil skynde mig ind på dit site og se nærmere på produktet:-)

Ciao - ses fredag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:27

Øhhh jante hanske?

Forklar lige den nærmere

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)