Hej... Jeg er lidt blank med hensyn til, hvad det egentlig koster at få nogen til at lave en google adwords kampagne for sig. Er der nogen der har nogen eksempler? Det er jo klart at des mere prestigefyldt bureauet er og des større kampagnearbejdet er, des dyrere er det, men jeg har slet ingen anelse om, hvilket prisleje forskellige virksomheder der laver Google Adwords ligger i - og heller ikke hvordan andre gør, når de ønsker at tjene penge på en Google Adwords Kampagne, som de laver for andre. Vi overvejer at lave en lille Google Adwords forretningsom sidegeschæft til et noget større projekt, og det vil være fedt lige at vide noget om markedet inden man kaster sig ud i det. Hvis der er nogen der ved om der er mangel på folk som er gode til Google Adwords, så vil det også være en hjælp. Altså hvis etablerede bureauer har svært ved at skaffe adwordsfolk, så kunne man jo tro, der var et marked derude.
|
Hej mig selv ;)
til interesserede så har jeg leget googleboy her i dag og fundet relevante oplysninger, og det ser ud til at man kan få lavet adwords kampagner for helt ned til 3000 kr. om måneden, typisk med et startgebyr på ca. 1000 kr. Og så er det åbenbart meget normalt med en prøvetid på 30 til 90 dage ;) Så vores koncept skal vist skrues anderledes sammen for at vække tilstrækkelig interesse hos potentielle kunder. så det gør vi så, hvis ellers vi kommer videre og ikke finder noget mere lukrativt at lave.
Jeg er stadig interesseret i at vide mere om markedet for google adwords. Det virker ummidelbart ligeså overrendt som PR-branchen - er det mon rigtigt?