Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få 'nogen' til at lave Google Adwords for sin virksomhed?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg er lidt blank med hensyn til, hvad det egentlig koster at få nogen til at lave en google adwords kampagne for sig. Er der nogen der har nogen eksempler? Det er jo klart at des mere prestigefyldt bureauet er og des større kampagnearbejdet er, des dyrere er det, men jeg har slet ingen anelse om, hvilket prisleje forskellige virksomheder der laver Google Adwords ligger i - og heller ikke hvordan andre gør, når de ønsker at tjene penge på en Google Adwords Kampagne, som de laver for andre.

Vi overvejer at lave en lille Google Adwords forretningsom sidegeschæft til et noget større projekt, og det vil være fedt lige at vide noget om markedet inden man kaster sig ud i det.

Hvis der er nogen der ved om der er mangel på folk som er gode til Google Adwords, så vil det også være en hjælp. Altså hvis etablerede bureauer har svært ved at skaffe adwordsfolk, så kunne man jo tro, der var et marked derude.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 11:26

Hej mig selv ;)

til interesserede så har jeg leget googleboy her i dag og fundet relevante oplysninger, og det ser ud til at man kan få lavet adwords kampagner for helt ned til 3000 kr. om måneden, typisk med et startgebyr på ca. 1000 kr.  Og så er det åbenbart meget normalt med en prøvetid på 30 til 90 dage ;) Så vores koncept skal vist skrues anderledes sammen for at vække tilstrækkelig interesse hos potentielle kunder. så det gør vi så, hvis ellers vi kommer videre og ikke finder noget mere lukrativt at lave.

Jeg er stadig interesseret i at vide mere om markedet for google adwords. Det virker ummidelbart ligeså overrendt som PR-branchen - er det mon rigtigt?

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:44

Adwords og andet indenfor reklamebranchen er vist en og samme pot p.. , når det drejer sig om seriøse og useriøse udbydere.

Det er jo uden omkostninger at starte op, så alle enhver kan jo udråbe sig selv til Adwords-haj/guru/ekspert, og få små selvstændige firmaer til at hoppe på at det er rigtigt.

Adwords er annoncer, ligesom "telefonbogs-annoncer" og der har vi jo nogle glimrende eksempler på hvor galt det kan gå, når naive forretningsindehavere skriver under på en salgsaftale, for derefter at blive klædt af til under skindet.

Hvis du bare er inde for at vil tjene nogle nemme penge, så hold dig fra det -

Hvis du mener noget seriøst med det, så kræves det at du har/får en indgående viden om Adwords, markedsføring og kommunikation,

så du reelt har et "produkt", og ikke blot bevidstløst opretter klikannoncer på google for kunder, der ikke selv orker eller kan finde ud af at oprette en Adwords-konto.

Hvad det endelige produkt skal koste, afhænger dybest set af hvad det indeholder, og hvem dine kunder er, - du vil aldrig kunne sælge en forchromet løsning der koster 10-20.000,- pr md. til den lille glarmester, men for en stor koncern er produktets indhold og tilgang vigtigere end prisen, så emner som harald nyborg, Coop osv. blinker ikke mange gange med øjnene over samme pris.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:10

Hej!

Jeg kender en dygtig adwords-mand, som jeg selv har brugt flere gange. Udover han kan sit kram arbejder han faktisk på timepris, hvilket vist er lidt usædvanligt i den branche. Send mig en mail, hvis du vil høre mere, så skal jeg evt. få ham til at kontakte dig.

Med venlig hilsen

Mads

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 16:14

Hej..

Tak for dit svar ;) Du har nogle gode pointer og bliver mere sikker i min sag, når jeg får støtte fra en amino ;) . Jeg har derfor bla.. foreslået direktørerne, at vi tager en meget seriøs vinkel på arbejdet og da vi i dette projekt kun er akademikere med kompetence indenfor markedsføring, IT og kommunikation, så er det, det som vi skal slå på og anvende. Så i dag har jeg udtænkt en rigtig fed måde at lave adwords på, på en ny og unik måde med en forskningsmæssig vinkel, så vi kan tilbyde meget mere end klik - nemlig relevant og specifik viden der hurtigt kan veksles til penge. Jeg håber direktørerne er med på den, da det er dem som betaler gildet ;)

Damn, det bliver rigtig rigtig sjovt det her, hvis direktørerne giver grønt lys og jeg er i stand til at få nogen kunder ombord.

God weekend og tak

Tilmeldt 20. Aug 07
Skrevet kl. 16:18

Hej...

Måske kan det være interessant at tale med ham.. Men til lige at starte på  Hvad koster han i timen?

Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 16:35

Jeg mener det er omkring 450 kr.

Mads.

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 08:32

Jeg hørt at flere tager en procent del af det ens adwords budget er på? Fik bl.a. et tilbud fra en på 10 % - Hvordan lyder det?

Tilmeldt 28. Aug 08
Skrevet kl. 09:25

Det er en mulighed, og det kan da også være at det er  en god idé hvis budgettet er lille. Jeg vil dog altid anbefale at finde en som arbejder på timepris. Det er som regel dér man får den bedste ROI.

dbh

Mads 

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 09:40

Jeg kunne aldrig finde på at betale nogen for at lave adwords, enten skal jeg selv gøre det eller også skal det være som led i en større kampagne. For tiden bruger vi bl.a. EuroAds og der igennem har vi så adwords.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)