Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

På vegne af en ven skriver jeg dette indlæg idet hans firma, en meget veletableret møbelforretning i Hellup, søger en bogholder.

Der er tale om en opgave hvor man vil skulle arbejde på firmaets adresse (i Hellerup), og der er tale om ca. 10-15 timer ugentligt.

Opgaverne omfatter:

Opgaver i C5:

Bogføring af ca. 150-200 bilag om måneden. PT har vi bogført alle salgsbilag, men nu starter vi på at lave ordre i C5 og derved vil de blive bogført direkte.
Opfølgning på debitorer , Aconto betalinger , enkelte rykker
Indtastning af købsfakturaer i Business online ( Danske bank) ca. 750 stk. pr år , alternativt automatisk betaling!!
Afstemning af kreditorer
Afstemning af banken.
Løn er via dataløn

Hvis man har lyst til at arbejde flere timer, kan der for den rette også være mulighed for nogle ekstra opgaver så som indtastning og ændring af produkter i C5, telefonpasning mv. Også ca. 10-15 timer/uge.

Hvis det er noget du er interesseret i må du meget gerne lige skrive en mail til mig på madslontoft@gmail.com med lidt oplysninger om dig selv. Så vil jeg sørge for at etablere kontakten til firmaet.

Mange hilsner,

Mads

 

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Har sendt dig en mail.

Mvh. Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg kan måske hjælpe din ven. Jeg er en pige på 49 år - oprindeligt bankuddannet og merkonom i finansiering. Bor i Fredensborg. Jeg har et enkeltmandfirma "Adhoc Regnskabsassistance" og tilbyder regnskabsassistance på timebasis. Jeg har lige afsluttet kvartalsmoms og halvårsmoms for en række kunder og har ledig kapacitet. Jeg er rutineret C5-bruger og kender Business Online (Danske netbank) fra andre kunder. Kontakt mig, hvis det har vakt din interesse.

Venlig hilsen

Lone Nielsen

 

 

 

  

 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle henvendelser!

Mads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)