Det er måske bare mig - men jeg synes det minder alt for meget om Windows ..... ikke browseren men trangen til at side på alle programtyper. We all live in a Google world |
Hej...
Jeg har nu også prøvet den nogen dage. Min mening er som mange af de andre også har skrevet, den er alt for fed. Der er rigtig mange fede features, og de features som man aldrig brugte de er skåret væk.
At de skriver det i vilkårene, er jo nok et udtryk for det er et amerikansk firma. Det er nok 100% sikkert, at hvis det ikke stod der så ville de blive retsforfulgt i over i staterne. Det samme gælder jo Facebook, der giver du jo også rettighedene til dine billeder til dem. Men det er jo rimelig sikkert, hvis de misbruger denne rettighed, så ville de hurtigt få så meget dårlig omtale. Så jeg tror personligt ikke på dette.
Hvis det passer som nogen skriver herinde, at Chrome er open source (Egen uviden). Så skal det nok blive opdaget hvis google ligger noget "malware" i programmet.
Morten_P_Andersen:For år tilbage var Google den lille "underdog" som vi alle synes var så chamerende, ren og pæn modsat den store stygge Mr. Windows. Nu er billedet lige som vendt.
Jeg vil nu ikke kalde Microsoft, som de små søde!