Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny browser fra Google!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske bare mig - men jeg synes det minder alt for meget om Windows ..... ikke browseren men trangen til at side på alle programtyper. We all live in a Google world

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 08:50

Hej...

Jeg har nu også prøvet den nogen dage. Min mening er som mange af de andre også har skrevet, den er alt for fed. Der er rigtig mange fede features, og de features som man aldrig brugte de er skåret væk. 

At de skriver det i vilkårene, er jo nok et udtryk for det er et amerikansk firma. Det er nok 100% sikkert, at hvis det ikke stod der så ville de blive retsforfulgt i over i staterne. Det samme gælder jo Facebook, der giver du jo også rettighedene til dine billeder til dem. Men det er jo rimelig sikkert, hvis de misbruger denne rettighed, så ville de hurtigt få så meget dårlig omtale. Så jeg tror personligt ikke på dette. 

Hvis det passer som nogen skriver herinde, at Chrome er open source (Egen uviden). Så skal det nok blive opdaget hvis google ligger noget "malware" i programmet. 

Morten_P_Andersen:
For år tilbage var Google den lille "underdog" som vi alle synes var så chamerende, ren og pæn modsat den store stygge Mr. Windows. Nu er billedet lige som vendt.

Jeg vil nu ikke kalde Microsoft, som de små søde!Stick out tongue

Dbh Kristoffer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:10

Jeg har også brugt Google Chrome lidt og det er bestemt en spændende browser. Men der er fortsat mange uafklarede ting ... F.eks. er jeg ikke helt trryg ved den måde JavaScript kompileres til maskinkode til direkte afvikling på CPU'en. Det åber, såvidt jeg kan gennemskue, op for nogle seriøst farlige hacks ...

Men det må tiden jo vise - brugerne bliver som sædvanligt forsøgskaninerne :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:11

Chrome virker tiltalende nok ved en kort test. Men det er jo en beta-version, så jeg venter nok med at bruge den som en fast del af browser-repetoiret, indtil den kommer i en første officiel version.

Ifølge Version2 er der allerede kommet rapporter ind om alvorlige sikkerhedshuller i Chrome.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:16

jeg er mest af alt træt af, at jeg ikke kan bruge mit del.i.ci.us bookmarking med det.... og det lyder ikke som om de vil gøre noget ved det... 

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:39

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har også brugt Google Chrome lidt og det er bestemt en spændende browser. Men der er fortsat mange uafklarede ting ... F.eks. er jeg ikke helt trryg ved den måde JavaScript kompileres til maskinkode til direkte afvikling på CPU'en. Det åber, såvidt jeg kan gennemskue, op for nogle seriøst farlige hacks ...

Jeg er nu mere tryg ved Chromes sikkerheds model, hvor javascript køres i en sandbox. End jeg er ved IE's snart 20 års gamle lappe løsning.

Desværre er Chrome blevet sendt på markedet med en ældre version af safari's webkit, hvor der findes et sikkerhedshul.

Vi vil nok aldrig se fejlfri software, men det blir spændende, at se hvor hurtigt Google får patched hullet.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:09
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:10

Jeg vil nu hellere have en gammel lappeløsning end en super moderne en, der giver mulighed for at køre maskinekode på min computer via browseren :)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:11

Brian Brandt:

jeg er mest af alt træt af, at jeg ikke kan bruge mit del.i.ci.us bookmarking med det.... og det lyder ikke som om de vil gøre noget ved det... 

Det er jo open source, så mon ikke en eller anden lige laver et plugin du kan installere i løbet af et par uger?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:31

jeg læste bare på del.i.cious forummet, at det er Google som skal komme med et plugin, da der åbenbart er noget i vejen for at del.i.cious selv kan gøre det... (kan ikke lige huske hvad, men hvis noget med API'en eller sådan noget.. det er uden for mit tekniske rækkevidde at vide noget om)... ;-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)