Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny browser fra Google!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ved ikke om jeg er sent ude, men Google har vidst nok lige udgivet en ny browser.

Hent Google Chrome her!

Synes selv at den er mega fed, ikke alt mulig pjat.

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:48

Kan også rigtig godt lide den! Den er rimelig hurtig og så er den stilren. :)

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:58

lorte Chrome min side ser helt forkert ud

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:04
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:59

Efter min mening skal Google holde sig til at lave deres søgemaskine. Det er lidt klamt at de breder sig som kræft-celler ud over intertettet. For år tilbage var Google den lille "underdog" som vi alle synes var så chamerende, ren og pæn modsat den store stygge Mr. Windows. Nu er billedet lige som vendt. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:19

Rolig nu venner ...

Vi har i mange år haft store problemer med diverse browser producenter der har gjort alting på hver deres måde. Det har været et problem fordi at enkelte webdesignere ikke var klar over at der fandtes andre browsere end Internet Explorer.

Idag er vi ved at have et fornuftigt udvalg af konkurrerende browsere og konkurrence er jo som bekendt godt ... det er ret tydeligt at se i at udviklingen stod nærmest stille i de 5 år hvor Microsoft sad alene på markedet. Efter at Mozilla og Firefox stak næsten frem er der virkelig sket noget og hvis man undersoeger sagen saa er der virkelig nytænkning i Chrome.

Så jeg er spændt på at se Mozillas og Microsofts svar på det her :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:27

Jeg har brugt Google Chrome i et døgns tid nu, og jeg syntes det er en lækker browser.

Hvis det kan interessere nogen, så har jeg skrevet lidt om den her: Anmeldelse af Google Chrome

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Jeg har også brugt Chrome i et døgns tid nu, og det er gået hen og blevet min Browser nummer 1. Ingen anden browser har ramt mit behov som Chrome har gjort det. Tak Google.

Chrome er open source. Så frygten for at de skulle samle en masse data burde ikke være til stede, da nogen nok skal opdage det.

Jeg glæder mig til at se hvilke muligheder der bliver i at markedsføre sig selv mod Chrome. Hvordan google udvælger de URL's som der foreslås så snart man begynder at indtaste en web adresse. 

Det eneste minus er på min arbejdspc. Jeg ved ikke om Chrome er skyld i det, men min maskine fryser her og der. Chrome blev installeret i dag og problemet har været der hele dagen. Jeg må se de næste par dage om problemet bliver.
Nu er det også BETA. Glæder mig utroligt til der kommer en stabil version. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:51

Syntes også helt klart Chrome er laber... Kører bare som smurt, og så er den meget minimalistisk... og det er lækkert... 

Syntes den er kanon....! Og så er jeg ligeglad med at Google snart overtager verdensherredømmet. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:08

Jeg synes også Chrome er et rigtig dejligt friskt pust ind i en browser-verden, der har manglet noget nytænkning i brugerfladen. Jeg kan godt lide, at den træder lidt i baggrunden, så det er hjemmesiden, der fylder stort set hele skærmen, uden at man mister navigationsmulighederne. Godt designet.

Og så er hastigheden jo helt fantastisk. Bliver dejligt når der kommer en helt stabil version - den halter lidt indimellem, hvilket jo er naturligt for en Beta-udgave.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)