Hmm, er jeg som den eneste, ikke interesseret i at priserne på domæner falder? Jeg mener, det kan da kun være skadeligt for erhvervslivet at domænenavne blive billige og hvermandseje. Der er jo i forvejen mangel på dem, så undrer mig faktisk over at de falder ;)
Men fair, kunne nu være rart hvis flere, som jeg, har deres efternavn som domænenavn ala lasse(a)espeholt.dk - meget praktisk :)
Med venlig hilsen, Lasse Espeholt track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)
Der er nok et par andre som gerne vil betale mere end det koster,. Jeg forstår ikke helt din pointe. Vil du gerne have at .dk domæner kun var for firmaer?. Som det er nu så har firmaer intet problem med at vinde ret til deres eget .dk firmanavn.
Der er nok et par andre som gerne vil betale mere end det koster,. Jeg forstår ikke helt din pointe. Vil du gerne have at .dk domæner kun var for firmaer?. Som det er nu så har firmaer intet problem med at vinde ret til deres eget .dk firmanavn.
Nej vil jeg ikke, men det behøver heller ikke at være noget man kan få som man lyster. Går næsten ud fra der er regler der gør at man ikke bare kan registrere en masse uden grund? Firmaer kan vel kun gøre krav på domænet hvis de var oprettet inden domænet blev oprettet.
Med venlig hilsen, Lasse Espeholt track-trace.dk - Track & trace via e-mail (Gratis)
Mangel på domænenavne? hehe..... Det er da dagens største joke ;)
Man vil aldrig løbe tør for domænenavne...
Nej, ikke når man kan lave en masser topdomæner også, men under specifikke topdomæner er det efterhånden begrænset hvad der kan registreres med mindre man har et opfindsomt navn som Joost e.lign.
Jeg støtter officielt dotDK og det samme går alle dem jeg arbejder sammen med. Og jeg er glad for dotDK skal bruge affilias to at håndtere deres setup, da de har bevist at de har kunne løse opgaven for os før.
Jeg forstår ikke folks loyalitet over for DK-hostmaster. De har ikke rykket sig en meter de sidste mange år, og de kan STADIG ikke finde ud af at fakturere os korrekt
Jeg forstår ikke folks loyalitet over for DK-hostmaster. De har ikke rykket sig en meter de sidste mange år, og de kan STADIG ikke finde ud af at fakturere os korrekt
Fordi at historien viser at det bliver dyrere for brugerne med et system som dotdk. DK-hostmaster er billige, og jeg har aldrig manglet noget fra deres side. Som jeg ser det, så kan man kun støtte dotdk, hvis man er en af dem der få mulighed for at tjene penge på deres system, hvor der kommer i helt unødvendigt led på. Det er muligt at nogle webhost firmaer ser nogle mangler, men jeg som bruger ser ingen mangler i dk-hostmaster´s system og har været fuld tilfreds gennem mange år. Jeg går ud fra at du er en af dem der får mulighed for at tjene penge på dotdk´s system, ellers må du godt forklare hvorfor du som almindelig bruger, ser en fordel i dotdk´s system. Jeg ser nemlig p.t. kun ulemper.
Jeg har været registrator i mange år, så bare lige for at understrege: Vi er mange, også registratorer, der er imod at systemet skal ændres - specielt er det en rigtig dårlig ide med shared registry. Man kan sagtens finde ting at kritisere DK-Hostmaster for i dag, men det alternativ der lagt frem er meget værre - ikke en forbedring.