Det ville undre mig om Sune kun tager 10 kr. oveni, men det kan jeg selvfølgelig ikke vide. Dandomaine tager mere end 200 kr. oveni for et .com domæne, det vil undre mig hvis det bliver anderledes med dk-domæner. Jeg kan bare konstatere at Sune er den eneste der forsvare dotdk, og han er også den eneste der har en økonomisk interesse i at dotdk bliver valgt.
|
Nu gik jeg ud fra det var menigmand vi havde ondt i røven over når det angik pris og manglende evne til at finde en billig registrator - har man 1000 domæner burde der vel ikke være noget problem i enten selv at blive registrator eller alternativt finde en hvor man kan få en fordelagtig pris.Mikkel deMib Svendsen:Det tror jeg ikke du ville være, hvis du ernærede dig af at være affiliate og har 1.000 domæner :)
Exactly, der er forskellige måder at se fordelene og ulemperne på og i mine øjne bør der være plads til os allesammen, også selvom majoriteten tilsyneladende er af den anden opfattelse. Jeg tvivler på dotDK får lov at overtage sådan som tingene har udviklet sig, men som vi har været inde på så lader det til at DK Hostmaster har fået et wake up call så uanset hvad tror jeg vi ender op med en bedre fremtid.Nicolai Lønne:Omend jeg ikke er enig med Sune, så tvivler jeg ikke på at han oprigtigt mener det er den bedste løsning - dog sikkert ud fra nogle andre betragtninger en vi andre har.
Jeg skal gerne bekræfte at vores avance bliver en del større end 10 kr. pr. domæne til den almindelige slutkunde, men som Nicolai også pointerer gør vi det altså ikke særligt meget i domæner og står ikke til nogen mærkbar gevindst på det. Størstedelen af vores kunder registrerer deres domæner andre steder, som f.eks. GratisDNS.tho:Det ville undre mig om Sune kun tager 10 kr. oveni, men det kan jeg selvfølgelig ikke vide. Dandomaine tager mere end 200 kr. oveni for et .com domæne, det vil undre mig hvis det bliver anderledes med dk-domæner. Jeg kan bare konstatere at Sune er den eneste der forsvare dotdk, og han er også den eneste der har en økonomisk interesse i at dotdk bliver valgt.
Havde vi 100.000 domæner registreret så ville jeg dog være lykkelig for en avance på 10 kr. pr. domæne med et fuldautomatiseret system ;)