> Der er jeg jo så dybt uenig, jeg mener at slutbrugerne får en stor gevinst ved frit at kunne vælge blandt flere registratorer Det kan de da også i dag! Forskellen bliver, at det bliver sværre at skifte, når man som kunde først har valgt. Det kan vi med tydelighed se, hvor skadeligt er på f.eks. .com > Fordi fornyelse og udvikling gavner Da KUN hvis man fornyer med noget der er bedre end det der var - imodsat fald, som i denne sag, vil en "fornyelse" være et tilbageskridt. |
Det er jo ikke det samme, registratoren spiller jo to helt forskellige roller ved det nuværende setup og ved dotDK's setup og som sagt tidligere kan du jo ikke havne i samme situation som ved .com hvor du kan være gidsel i en længerevarende periode. Det ideelle ville jo selvfølgelig være at du kunne skifte øjeblikkeligt uden den gamle registrators accept, det er jeg helt enig i, og så skulle det være registratoren der skulle lave indsigelse hvis de mente der var noget galt med flytningen.Mikkel deMib Svendsen:Det kan de da også i dag! Forskellen bliver, at det bliver sværre at skifte, når man som kunde først har valgt. Det kan vi med tydelighed se, hvor skadeligt er på f.eks. .com
Det er jo så åbenbart forskelligt hvad vi betragter som fremskridt, og det skal der også være plads til.Mikkel deMib Svendsen:Da KUN hvis man fornyer med noget der er bedre end det der var - imodsat fald, som i denne sag, vil en "fornyelse" være et tilbageskridt.