Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny øko netshop ønskes...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er helt ny herinde, selvom jeg dog har læst meget med på sidelinien, og draget stor nytte at jeres input og erfaringer.

Jeg kunne godt tænke mig hvis I ville give en masse feedback på min webshop, som åbner officielt den 1. september 2008.

Linket er her: The Green Factory

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30

Jeg har ikke umiddelbart de store kommentarer. Jeg synes, det er en fin og overskuelig side. Jeg kunne måske godt tænke mig en forklaring på, hvorfor jeg skal købe økologisk frem for andet? Hvad er den reelle forskel i ingredienser sådan overordnet set? (Hvad undgår man af "skidt"?) Nåh, nu fandt jeg det... Så ved jeg ikke, om det blot er mig, eller om det bør fremhæves yderligere...

Derudover vil det være en god ting at have kontaktoplysninger på siden. Adresse, telefonnummer, CVR-nr. m.m. Man vil gerne vide, hvem man handler med, og hvis du gerne vil tiltrække kunder, der ellers ikke handler på nettet, er det nok endnu vigtigere at vise, hvem du er.

Et menupunkt, der hedder tilbud kunne også være en mulighed?

Lige nogle hurtige input – held og lykke med butikken!

Tilmeldt 25. Aug 08
Skrevet kl. 20:44

Mange tak for dine input Smile

Jeg har skrevet kontaktoplysninger under leverings- og betalingsbetingelser, måske var det en ide at gøre det mere tydeligt? Det tror jeg lige jeg vil gøre...

Super ide, med at fremhæve fordelene ved økologi og rene produkter mere tydeligt. Jeg har også planer om en blog i forbindelse med shoppen hvor jeg skriver om det. Tror ogs jeg vil lave et menupunkt om emnet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Velbekomme. Jeg skriver kun som bruger... Lige en ting mere: Det generer lidt mit øje, at der er små stave- og slåfejl m.m. – det var måske en idé at få en korrekturlæser på? Det giver et godt første-indtryk, synes jeg.

Jeg kunne læse, at ikke alle produkter er økologiske. Det er der måske nogle, der går en del op i, så derfor vil det måske være en idé at gøre det tydeligt, hvad der er økologisk, og hvad der ikke er?

Tilmeldt 25. Aug 08
Skrevet kl. 22:18

Tror jeg er blevet lidt blind på teksterne Tongue Tied Der skal helt sikkert ikke være hverken stave- eller tastefejl på siden, det må jeg få rettet igennem hurtigst muligt. Godt du gør mig opmærksom på det!

Jeg har tænkt på at lave en guide over varemærkerne, som menupunkt i topbjælken. Her kan jeg så skrive hvad der er øko og hvad der er naturlige produkter.

-igen tak Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:08

En lille ting kunne også være at udnytte headeren (billedet i toppen) ved f.eks. at finde et billede, som giver mere identitet til siden.

Dette kan sagtens inkoporeres med logoet, så siden bliver mere "varm"

Men ellers en fin webshop!

Tilmeldt 25. Aug 08
Skrevet kl. 22:53

Hej Rune,

Jeg har tænkt på at gøre Headeren mere levende, men har bevidst valgt at gøre den meget enkel.... Tror jeg vil overveje igen.

Tak for feedback!

Er der andre der kunne tænke sig at bidrage?

Kan jo godt bruge en masse feedback, her inden åbningen :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:41

Hej :)

Siden er rigtig flot, behagelig for øjnene og føler i store træk KISS konceptet..

Jeg kunne dog godt tænke mig (som bruger) at se hvem der står bag hjemmesiden..Altså ved kontaktoplysningerne (som du har snakket om at lave i en særskilt side), at smide et billede ind af dig selv, evt. foran nogle af produkterne - så man kan se at det hele er lovligt og at der faktisk sidder en person bag ved webshoppen

I disse tider, med netsvindel hist og her, kan man jo aldrig vide sig sikker..

Det kan selvfølgelig være at det bare er mig der er skeptisk.. Men det var mine 25 ører :)

Mvh. Mark / Thingschange.dk

Tilmeldt 25. Aug 08
Skrevet kl. 21:23

Hej Mark,

Tak for dine input. Tror jeg vil følge dit forslag og smide et billede ind af mig selv. Må lige have taget et godt et Wink

-tak for de pæne ord i øvrigt

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Du skal lige have arbejdet lidt med dine leveringsbetingelser.

Fortryder kunden købet ved at nægte modtagelse og lignende, skal HELE ordrebeløbet inkl. fragt krediteres til kunden - med andre ord skal kunden stilles som om købet ikke var foretaget.

Ellers en nydelig side - green is good - a lot of green is very good (virker bedre i USA :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)