Hej, Ole.
Jeg vil lytte til din anbefaling og at spare os for de hellige udtalelser.
Jeg mener at man først og fremmest, og det gælder i øvrigt alle produkter solgt gennem MLM, skal
se på produkternes kvalitet og om man 110% kan stå inden for dem.
Derefter kan man kigge på konceptet, logistik,virksomheds-struktur, omsætningstal og indtjeningsmuligheder for HELE
downlinen .
Er man så tilfreds med "hele pakken", kan man finde sig en KOMPETENT sponsor, som vil gøre en indsats.
Er disse betingelser opfyldt: Halleluja og fuld fart frem ;-)
En negativ grundholdning er dog gift for enhver MLM virksomhed og jeg gider personlig ikke høre mere på dem,
som kan finde "fejlen" også selvom der ikke er nogen.
En positiv, men kritisk startindstilling kan være grunden til, at man ikke igen ser de andre løbe afsted med hele markedet,
mens man selv endnu engang taber. Chancer kommer, men de går også. Grib den når du ser den og lyt til din naturlig
fornemmelse. Det virker for mig og jeg har opbygget mange, store netværk også udenfor MLM-verdenen.
Det er jo det, de fleste mennesker stræber efter: Succes.
Her har i muligheden! Spørg konerne. De er de bedste til at bedømme det reelle potentiale i Jeans-markedet.
De køber nemligflest af dem.
...og helt ærlig... tror i ikke at lillemor gerne vil købe 3 istedet for 1, hvis design, kvalitet, pasform og service er bedre?
... og ikke mindst når tøj-butikken kommer hjemme i den gode stue?
- Det ved jeg! Pigerne slås om dem! Jeg oplever det næsten hver aften. Iser når de går i "prøvekoma". De prøver ALLE modeller
hver gang. Jeg smækker dem bare på bordet i forskellige størrelser og går ud. Nemmer kan det ikke gøres. Jeans, sælger sig selv ;-)
I må gerne låne 50 par af mig og prøve... Jeg taler sandt.
Hilsen, Christoffer