Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediegrafikerelev søger lærerplads

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit navn er Stephanie Hansen, og jeg søger en lærerplads i Århus og omegn.
Så jeg håber på at der er nogle som kan hjælpe mig her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Hej Stephanie

Hvis du skal have held af dit forehavende denne vej, er du nødt til at sælge dig selv. Hvad kan du, hvad vil du, hvilke ambitioner har du, hvilke evner har du osv osv...

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 22:45
Jeg er igang med udannnelsen som mediegrafiker, og søger derfor en lærerplads.
Jeg har gennemført det første grundforløb på tekniske skole, samt 4 valgfag, bestående af, illustrationer, web, og tryktesager.
Jeg skal så starte på næste forløb (URO-forløbet) til Januar, som varer 25 uger.
Derefter skal jeg ud i praktik.

Hvad kan jeg tilbyde jer?
En person med masser af gå-på-mod
En person med at godt overblik, selv i stressede situationer.
En person der altid møder til tiden, med at kæmpe smil på læben.
En person, der går højt op i at kunderne er 110% tilfredse med mit arbejde
En person med en kreativ hjerne.
En selvstændig person.
En person der god til og arbejde med andre mennesker.
En serviceminded person.

IT-kompetencer
Office pakken
Windows Xp, windows vista
Adobe Photoshop
Adobe InDesign
Adobe Illustrator
Dreamweaver

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Hej Stephanie

Min umiddelbare kommentar, hvis jeg en dag skulle hyre en elev:

Et førsteindtryk er altafgørende, da det reelt er da, men beslutter sig for, om du er personen eller ej. Og det gør sig ikke godt, at din tekst er fyldt med stave- og slåfejl, når du skal arbejde med tekster hver eneste dag, og det som et minimum (i hvert fald i min lille verden) er et must, at du kan stave – og dermed rette de mest grelle fejl, du falder over i dit arbejde.

Ikke dermed at sige, at teksten er dit ansvar, men det giver kunden en tryghed i samarbejdet, at man gør noget ved de fejl, man falder over.

Jeg siger ikke, at man ikke må lave fejl, men din tekst har rigtig mange fejl, som ville gøre, at jeg ville sortere dig fra i første omgang.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Lige en kommentar mere:

Du må også meget gerne komme med hint til, hvad du gerne vil arbejde med. Er det specielt den kreative del, du tænder på, eller er bøger det område, du kan se dig selv i? Det vil nemmere give arbejdsgiveren en idé om, hvorvidt du er den rigtige til jobbet...

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 10:10

Tak, for hjælpen. har jeg vist haft brug for :)

Men kan ikke se så vildt mange stavefejl i min tekst. Hvilke stavefejl er det du tænker på?

Jeg er jo helt vildt med og lave webdesign, reklame, osv. så jo klart den kreative del jeg tænder mest på.

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 10:49

Hej Stephanie

Jeg byder lige ind med lidt korrekturlæsning, eftersom det er min metier (ud over oversættelse, naturligvis) - og til orientering anvender jeg grammatisk komma. - Nogle fejl er selvfølgelig mere graverende end andre, kommafejlene kunne jeg "leve med", men ikke deciderede stavefejl, og i stedet for at, fejlagtig brug af stort hhv. lille begyndelsesbogstav (navne SKAL være skrevet rigtigt). - Man ser desværre tit i trykte medier, at der ikke har været en ordentlig korrekturlæsning ind over.

Men lad dig nu ikke slå ud af mit pedanteri... Wink - og held og lykke med at finde en god læreplads.

Mvh
Susanne

Jeg er igang I GANG med udannnelsen som mediegrafiker, -KOMMA og søger derfor en lærerplads -R [du søger jo ikke en plads som lærer...].
Jeg har gennemført det første grundforløb på tekniske -E skole, -KOMMA samt 4 valgfag, bestående af, -KOMMA illustrationer, web, -KOMMA og tryktesager -TE.
Jeg skal så starte på næste forløb (URO-forløbet) til Januar LILLE J [månedsnavne med lille begyndelsesbogstav, med stort er en uvane hentet fra engelsk], som varer 25 uger.
Derefter skal jeg ud i praktik.

Hvad kan jeg tilbyde jer?
En person med masser af gå-på-mod
En person med at ET godt overblik, selv i stressede situationer.
En person, der altid møder til tiden, med at ET kæmpesmil I ET ORD på læben.
En person, der går højt op i, at kunderne er 110% tilfredse med mit arbejde
En person med en kreativ hjerne.
En selvstændig person.
En person der ER god til og AT arbejde med andre mennesker.
En serviceminded person.

IT-kompetencer
Office-pakken [sikkert uvanen fra engelsk med at skrive i to ord]
Windows Xp XP, windows vista Windows Vista
Adobe Photoshop
Adobe InDesign
Adobe Illustrator
Dreamweaver
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)