Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd hjemmefra??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er stoppet på min voksenudannelse, og skal til at arbejde her i mit fri-år. Jeg har i forvejen et arbejde, men søger endnu et. I min søgen har jeg stødt på en del "arbejd hjemmefra" hjemmesider. Er der nogen der kan forklare hvad det går ud på?? De skriver ikke så meget på deres sider...

http://www.arbejde-hjemmefra.dk/

På forhånd tak!

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:46

Hej.

Højst sandsynligt, er det noget med nogle produkter du skal sælge. Som f.eks. Herbalife. Jeg ville ikke gøre det, men det skal jo være op til den enkelte :)

Jeg har selv ledt efter "arbejd-hjemmefra"-jobs, men det er altid sælger-job der kommer frem. Jeg havde mere i tankerne, noget jeg kunne sidde at samle eller lign. Men de jobs er ikke til at finde mere ;)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:17

Hejsa

Det store problem er, at disse arbejd-hjemme-sider netop ofte er en form for MLM (Multi Level Marketing), hvor det mest af alt går ud på, at hverve flere "sælgere" som så kan hverve flere "sælgere", som så kan... etc.

Overvej at starte fuldkomment for jer selv! Start selv en side og tjen lidt penge på denne måde. Når I har tjent lidt penge, kan I udnytte jeres viden og på den måde bygge en lille forretning om, som foregår derhjemme.

Hvis I har 1-2 timer om dagen, så har jeg lavet en lille e-bog, som omhandler dette. Send mig en mail, så får i bogen til halv pris (39,50 kr.)

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)