Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatiske lønsedler i Dataløn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver måned sidder jeg manuelt og sender lønsedler ud pr. mail til vores ansatte i Amino - gerne langt henne i næste måned fordi jeg glemmer det. Det er jo ikke fordi vi er så mange, men al tid der kan frigøres er kærkommen, så kan man for pokker ikke få Dataløn til automatisk at sende medarbejderne en pdf-lønseddel hver måned?? Jeg tænker at den burde kunne det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg vælger det til i så fald. Hjælp!

~
Anja

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Jeg har gjort noget andet, jeg betaler lidt ekstra til Inloco og så tager de sig af det helt uden jeg behøver gøre mere, jeg får mere tid og behøver ikke have "husk at betale løn"- post it sedler siddende de mest underlige steder som jeg alligvel glemmer.

Jeg er sikker på at de også gerne påtager sig at sende en lønseddel ud til de rigtige medarbejdere.

Så enkelt er det Wink

Birgit

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit

Ooooooh, jeg har skam stor glæde af Inloco allerede, men lønnen klarer jeg gerne selv - og den er nu det mindst tidskrævende. :-) Der er kun lige den lille ting med lønsedlerne der irriterer mig...

~
Anja

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tænkte jeg nok Anja.

Anette har også spurgt om jeg ikke selv vil ordne det, men måske er det fordi jeg allerede er uvenner med admin. systemet i Danløn, at jeg simpelthen ikke "gider" sætte mig ind i det.

Men mon ikke funktionen er der - prøv at spørg Anette Smile

Birgit

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Edit:  Kan se jeg var lidt for ivrig med at svare... troede det handlede om Danløn

---- 

Den funktion findes allerede.... Medarbejder > Kontakt> indtast email + hak af  "Send lønspecifikation via e-mail "

 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået svar fra Multidata, og det kan ikke lade sig gøre. Deres forklaring er at de ikke vil sende personfølsomme oplysninger ud pr. mail.

~
Anja

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)