Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imagine if

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej B. N.

Så vidt jeg kan se, så retter A. C. kritik imod selve produktet. Jeg har siddet og snakket sammen med en ven om konceptet og jeg må erkende, at jeg efter denne dialog også er en anelse skeptisk. - Ikke så meget på baggrund af MLM aspektet, men mere på baggrund af nogle tvivlsspørgsmål omkring netop produktet.
Så i den forbindelse vil jeg høre om du kan redegøre for nogle detaljer!? :)

Min ven har læst og hørt om denne type piller før og siger; at der i følge disse kilder, (som indebærer test og konklution af selve pillen) ikke har kommet noget konkret bevis på at pillen faktisk øger kapaciteten set i forhold til normalen.
Dette kildemateriale er dateret for ca. 1 år tilbage og spørgsmålet dertil er:
Pillen som sådan er jo aktuel nok, men er der på nuværende tidspunkt reelt og konkret bevis for, at pillen faktisk virker nu?

Derudover kan man via en benzinbesparende køreteknik få de omkr. 10% (gratis). Spørgsmålet dertil er; Den køreteknik der omtales - er det bare ganske almindelig benzinbesparende kørsel, eller er der tale om en køreteknik der på én eller anden måde er unikt i forbinde med korrekt brug af produktet?

(Hvis 10% afhænger af alm. benzinbesparende kørsel, så skal der jo fratrækkes en tilsvarende %-del fra pillens ydelse.)

Vi ville også høre, om der er nogle af de større bilprodukcenter som har udvist interesse for produktet og/eller selve udviklingen af produktet, som f.eks. General Motors eller Ford Motorcompany?

Lige for en god ordens skyld, så er vi ikke negative som sådan omkring hverken konceptet eller produktet, - for det er da egentlig ret indlysende, at der selvfølgelig forskes i benzin- og oliebesparende produkter, samt alternativer til disse som f.eks. solenergi og biler der kan køre på brint.
Olieproducenterne har jo ingen interesse i, at denne slags alternativer bliver skabt og videreudviklet - så det er igen oplagt, at vi har af gøre med et produkt som vil møde kritik og modstand.
Det er da absolut positivt hvis dette produkt faktisk virker. Men selvfølgelig kun hvis produktet virker og det hele står og falder jo i sidste ende med præcis dette.

Men det er i hvert fald en spændende ide. :)

Mvh.

James
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:31
Dato: 4/16/2006 7:02:49 PM
Forfatter: CO2

Jeg kan se, at du er generelt er skeptisk af alt fra MLM.

Jeg vil da lige starte med at bemærke at det vist kræver lidt fantasi at udlede den konklusion af mit ovenstående indlæg, men det må jo stå for din egen regning.

Min kritik gik på produktet som jo nærmest skulle være et vidundermiddel, hvorfor min (sunde) skepsis siger mig at noget der lyder for godt til at være sandt næsten altid også er det.
Derfor ville det være rart hvis du kunne dokumentere produktets fantastiske virkning ved at underbygge det med noget uvildig videnskabelig dokumentation.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:50

Desværre kan jeg ikke se, hvordan jeg vedhæfte indformationer. Men hvis du vil sende mig din email-adresse, så kan jeg sende dem til dig. Min email adresse er: b52@mail.dk .

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 20:52
Du kan vel linke til det, sådan noget må vel ligge et sted online?
Ellers må jeg indrømme at min tvivl kun bliver større hvis dokumentationen ikke engang er noget der skiltes med offentligt.

Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:01
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 21:07
Jeg beklager, men jeg tror ikke du forstod mit spørgsmål.
Det var uvildig dokumentation jeg bad om, ikke salgsmateriale fra producenten.

Men lad det nu ligge, så vil jeg nøjes med at konstatere at det ikke er noget for mig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:27
Ja, det undrer også mig at de ganske simple spørgsmål jeg skrev for snart mange indlæg siden tilsyneladende ikke kan besvares. Det synes jeg ikke lugter godt, så jeg er nok også blandt dem der springer over denne gang - i hvert fald indtil vi kan få uvildige svar på mine og de andres meget rimelige sprøgsmål
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 11:41

Ja, det lyder godt nok tillokkende, men det kunne nu være rart at en af det store bilforbrugerorganistioner har sagt ok for produktet.

jeg tror det bliver svært at overbevise de danske, afgiftsplagede, bilister om at de skal prøve et udokumenteret produkt på deres kæreste eje.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:19

Så vidt jeg kan se ud fra den sparsomme dokumentation og beskrivelse, adskiller produktet sig ikke væsentlig fra de additiver der findes i et utal af varianter. Eller special-benzin som benzinselskaberne sælger - eks. Shell V-Power. Det nye i forhold til normale additiver er, at man ikke skal stå og fedte med en flydende væske, men bare kan smide en pille i tanken (og så håbe på at midlet bliver godt fordelt i tanken).

Ideen med produktet er, at man opnår en bedre forbrænding og mere homogen benzin/luft blanding ved at holde motorens dele, og især ventiler, rene. Hvis man har en tilsodet motor vil man sandsynligvis opnå en mærkbar forbedring, men hvis man jævnligt kører sin motor ud i gearene, så vil effekten nok være noget mindre.

Prisforskellen på eks. Shell V-Power og tilsvarende benzin uden V-Power additiver er ca. 20 øre. På en tank med 60 liter giver det en merpris på 12 kr. - eller det samme som prisen på en pille. Har man kun en tank på 40 liter er prisforskellen kun 8 kr.

mvh Carsten
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)