|
http://mikael-lemberg.dk/wordpress/?p=234 Jeg har netop hældt en donation i kassen - Symbolikken er jo ikke til at tage fejl af |
Giv DF.dk til Dansk Flygtninge Hjælp
- 1
|
Hvorfor køber de ikke domænet selv hvis de nu alligevel har et årligt budget på 600 mio. Det burde da være peanuts |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
|
Den skal da gives til Danske flyvere..! |
|
Fordi de ikke har en kæft at bruge det til, men bare det at drille Dansk Folkeparti gør at jeg gladeligt giver 500 kr. |
|
Ja, Danske Filatelister har ligeså meget ret til den - først til mølle må jeg sige, så den kan jeg ikke støtte - det interesserer mig ikke at gøre noget bare for at genere nogen jeg ikke er enig med. Mette |
Normalt vil jeg give dig ret, men når vi snakker de landsskadelige landsbytosser fra DF, så gør jeg gerne en undtagelse. |
|
"landsskadelige landsbytosser fra DF" Jamen Thorborg dog, det lyder jo lidt som en fordom. Min helt egen holdning er den, at der skal være plads til et hvert demokratisk valgt parti, for hvis ikke der er det, så er der vel kun et diktatur som alternativ. Fred på Jord
|
|
Jeg snakker ikke om at slette dem fra verdenskortet eller gemme dem væk, men de er en flok landsbytosser og det kan jeg ikke se har noget med en fordom at gøre.. |
|
Det er jo kun en fordom hvis det ikke passer |
Haha... Du har jo ret, så længe der er tale om faktuel viden kan det jo dårligt være en fordom |
Bliv gratis medlem