Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

musikside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var det nemlig ;-) Hvilket netop bekræfter min pointe om, at argumentet "Det er opfundet" aldrig helt er gyldigt for ikke at arbejde med en ide.

God sommerdag :-) 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:59

MySpace er et superfedt site, men jeg mener ikke, det kan sammenlignes helt med mit koncept

Det er selvfølgelig svært i dag at finde nye ting, som der ikke allerede er én, der har opfundet, men det lykkedes heldigvis for rigtig mange iværksættere at finde huller alligevel :-)

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:14
hej dorthe1974 du kunne evt kigge lidt på upatune.com og mht. din site hosting så vil jeg nok anbefale at du finder en der har en eller flere servere og slår dig sammen med vedkommende
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 17:18
Jeg er ingen superhaj på servere mv. Men jeg ved i hvert fald, at du skal sikre at din leverandør at hosting har stor kapacitet og meget streaming power, så siden ikke bliver langsom med mere end 10 brugere :-)
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:58

Vil også lige komme med en kommentar eller 2 Smile

Det lyder lidt utroligt hvis du kan få aftaler med pladeselskaber finanseret af reklamebannere på siden. Når du starter op vil du jo være en side som efterspørger folk der gider reklamere på siden, men hvis konceptet er et hit og siden blev stor og besøgt, så er situationen omvendt. Men til at starte med mener jeg det vil være et problem at få det til at løbe rundt.

Som det også er nævnt skal der være noget af en godbid til brugerne når de har hørt et stykke musik. Jeg kan ikke forestille mig at folk gider høre en masse musik igennem, når de ikke kan vælge genre (det var måske en mulighed?), og ikke engang ved hvem kunstneren er. Så skal der næsten være en grund til det Big Smile Åbenbart er der lignende koncepter hvor det fungerer, men fra mig selv ved jeg da at jeg ikke gider høre på tilfældig musik, hvis jeg ikke har mulighed for bare at vælge sådan noget som genren.

Absolut et spændende projekt. Held og lykke med det!

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:59

Hej Dorthe,

Jeg faldt lige over denne tråd i en søgning :)

Jeg synes at din idé (hvis du stadig har den) er supergod! Jeg synes helt klart, at der mangler en dansk hjemmeside, hvor danske bands kan ligge deres egen musik ud til fri download.

Jeg vil dog foreslå, at du lige tager en snak med CODA om deres syn på dette.

Men lige p.t. kører DR-P4 noget de kalder for Rocktoget (www.dr.dk/rocktoget) hvor danske rockbands har kunne sende deres sange ind. Det gør de jo netop fordi de gerne vil ud med deres musik til offentligheden.
Jo vist, Myspace er opfundet, men det er dælme også et ret stort sted. Der mangler et ordentlig dansk site, som kan promovere dansk musik.

Tag evt. kontakt til et par pladeselskaber og lign. og få dem til at spotte talenter på dit site. Du kan jo godt lufte idéen for dem inden du evt. går i luften.
Efterfølgende skal du så have fat i diverse bands, men tro mig - de er mere end villige til at ligge deres musik ind på din side.

Mht. alle dine tekniske spørgsmål kan jeg desværre ikke hjælpe :)
Men send mig en mail (martin@rightontime.dk) hvis du vil have lidt sparring :)

De bedste hilsner fra
Martin 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 16:40

Der er jo også Bandbase.dk hvor man kan hente en masse gratis sange fra amatører, semi-professionelle mm. Ved ikke om dette koncept ligner det du vil lave?

Venlig hilsen Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)