Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TCC/Bizbuzz - Ikke til at komme uden om :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Rent tilfældigt snublede jeg over dette forum :-)
Nedenstående er en forklaring af den online forretning jeg er involveret i, og jeg er klar til at tage imod al den kritik i måtte have :-)

Denne online forretning er så seriøs, og med så mange muligheder at vi næsten ikke kan få armene ned
Sammen med min amerikanske partner (Sheri Bonay) har vi på kort tid opbygget et solidt team, og i dag er vi number one money earner. (5.000$ ved første commision run)
13 minutter inde i denne recording bliver vores team nævnt, og der var over 6.000 mennesker på dette call
http://www.bizbuzz.ws/audio/biz-3-14-06.wma

Vores team er hovedsagligt folk fra USA
Vi mødes alle dagligt på vores team forum, så kig forbi
http://www.be-smart.dk/index.php?showforum=55

(bemærk dog at al korespondance er på engelsk)

Mit problem er dog at stort set ingen i hele norden har fået øjnene op for dette, og jeg vil meget gerne, snarest muligt starte en nordisk afdeling op
Venligst tag kontakt med mig på admin@be-smart.dk - hvis du ligger dit telefonnummer skal jeg gerne ringe dig op

Så hvad er vores business?
Ja det er faktisk mange ting

Indledningsvis er det salg af online golf spil, og opbygning af et distributions netværk - selve spillet kan måle sig med Tiger woods, og så koster den kun 19.95$ mod normalt 75$ - oven i dette kan folk så spille online om store præmier
Biler, rejser og penge
Senere kommer der racing games og soccer games

Dette er deres site
https://thecountryclub.us/movie/index.cfm?id=uthuth1

Selve commisionen ligger på 101% !!! - Dette er jo ganske uhørt, og så taber de jo penge? Nej det gør de ikke, for hovedindtægten for firmaet ligger ved at sælge reklameplads inde i selve spillet, og dette er aldrig set før
De har sponsorer som er top 100 companies (MSN, palmolive, ebay, fedex etc)
Selve online spille industrien er i dag større end film industrien!

Jamen jeg kan jo ikke selv opbygge et netværk - kender ikke nogen, og kan ikke markedsføre på internettet :-(
DET ER DER RÅD FOR!!
For sammen med dette koncept er der opbygget et tilhørende system der er den største portal for markedsføring du nogensinde vil få at se
Fuldt udviklet bliver den på over 4.000 sider

http://www.bizbuzz.ws/?ID=uthuth123

Et system der kan få almindelige mennesker til at blive eksperter
Der er så mange tools derinde at man aldrig behøver andet, sammen med dette er der video tutorials, og audio som fortæller hvordan disse tools skal bruges!
På sigt kan Bizbuzz også bruges til at markedsføre andre miligheder - dette bestemmer du selv
Bronze member er ganske gratis, og som upgraded silver member får du adgantil endnu mere - bla. bliver dit link roteret via firmaets markedsføring, og du vil opdage at du får signups som du ikke aner hvor kommer fra :-)

Er der mere?
DER ER MASSER!!

Vores team, og KUN vores team er så heldige at have adgang til yderligere hjælpe system - nemlig official game center - se denne recorded præsentation

Dette er lavet af vores sponsorer, og er proppet med ting som kan hjælpe vores team, og dermed dig selv
Som premium member vil dit eget link blive markedsført af denne gruppe in
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 13:00

Hej

Så er de første danskere kommet med i vores gruppe, men det kunne være rart med lidt feedback herinde fra

Altid godt med konstruktiv kritik etc
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 16:55
Hej Brian

Jeg har læst dit indlæg/præsentation igennem og jeg vil da gerne give dig lidt kritik med på vejen.

Først og fremmest virker det som om, at du er i et godt team og at I har noget godt kørende. Så lad mig lige give en applaus med på vejen, inden jeg kommer ind på min kritik.

Du skriver at du har været aktiv med nogle online muligheder i et par år og at du søger noget der kan holde på sigt. Dette kan jeg godt forstå, da det så vidt jeg kan se er 95% af alle online (-affiliate og MLM muligheder) der enten pga. pyramidespilsopbygning, dårlig forretningskoncept, konkurrence eller andet drejer nøglen om inden første år.
Kender man online markedet, så er man også bekendt med risikoen og at mulighederne er korttidsbaseret.
Med dette sagt, så kan du jo ikke være sikker på at denne mulighed vil ligge blandt de 5% der rent faktisk kan og vil køre en fornuftig internet baseret forretning og ydermere overlever markedet.
Du er formegentlig selv bekendt med dette og det har sikkert givet dig dine første grå hår på hovedet formoder jeg. Men der må være nogle ting i konceptet der i modsætning til flere andre koncepter gør, at du ser en langsigtet forretningsmulighed der kan holde.

Hvis noget skal holde på sigt, så kræver det oftest at der er en god base i selve produktet. - Produktet pt. er spil og dette suppleres af reklamekroner. Der er flere ting at sige om dette.

Dette lader jeg stå som en udokumenteret påstand: Såvidt jeg ved, så arbejder Microsoft på at tilegne sig rettighederne på stort set hele computerspil markedet. Dette vil sige, at du via deres side kan downloade og betale for spil, hvilket er et ret genialt tiltag, som vil give Microsoft muligheder for en god avance på markedets mest attraktive computerspil.
Når/hvis dette sker, så vil jeg mene at der ligger en seriøs konkurrent dér.
Det kunne være spændende at høre, hvordan der vil blive konkurreret med dette?
- Jeg har en ide om, at der (i dit koncept) bla. afholdes konkurrencer med de forskellige spil som der udbydes (som f.eks. i bla. Counterstrike, hvor der afholdes store arrangementer og ligefrem mesterskaber, som der er penge i). - Er det noget i den stil der arbejdes på?

Men udover dette, så er der selve aspektet med reklamekronerne og det er lige præcis dér, hvor jeg ville trække mig selv lidt i land.
Du kender sikkert godt de forskellige surf 4 money udbydere og jeg vil med egne ord lige resumere hvad de skriver omkring deres forretningsgrundlag:

Forretningen er bygget på en traffikportal, som bliver sponsoreret af reklamekroner og stabiliseret af sekundære investeringskilder.

Kort sagt, så ligger selv firmaets indkomst i en udefinerbar gråzone... for hvor mange reklamekroner får de, hvad er det for sekundære investeringer og hvad giver de i det hele taget? - Det er der jo ingen der ved og når du skriver at konceptet kommer til at bære primært pga. reklamekroner, så vil jeg mene at der er grund til skepsis.
Men i konceptets favør, så trækker det positivt at der er tale om anerkendte og/eller alment kendte sponsorer. - MEN dette fjerner ikke gråzonen. - Det er jo umuligt at vide, om firmaet reelt trækker nok kroner og ører ind til at sikre deres fortsatte eksistens.
Som tommelfingerregel, så skulle reklamekronerne udgøre ca. 40% af hele omsætningsværdien (hvis alt dette forsvinder via kommisionerne).

Men i hvert fald, så har du i hvert fald fået lidt af den kritik du søgte. Jeg synes at idegrundlaget lyder ganske plausibelt, så jeg vil da læse hvad du ellers har at sige om det og mon ikke jeg også kigger lidt nærmere på de forskellige links. :)

Mvh.

James
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 20:29

Super dejligt med en seriøs kommentar.

Jeg er så vant til at arbejde på engelsk, at det er helt befriende at kunne skrive på sit modersmål.

Selv syntes jeg at konceptet bestem har noget indhold med mulighed for at kunne klare det i årene fremover, men jeg anerkender selvfølgelig risikoen.
Problemet er jo at hvis man venter til noget er 110% gennemprøvet og sat op, ja så mister man muligheden for at komme med helt fra starten, og dermed miste en del af markedet.

Status er lige nu at der er meget fokus på netværksdelen og de dertil hørende kommisions strukturer/bonus - i næste uge skulle der komme en ordning på dette.
Således kan vi forhånetlig snart skifte fokus over til at sælge nogle spil :-)
Deres nye version ser meget lovende ud, så fremtiden tegner lys

Og med support systemet Bizbuzz (som jeg syntes alle med online business interesse bør være med i, da denne også kan bruges til andre muligheder, så brug de 2 minutter det tager at melde sig til som Bronze member - dette er ganske gratis) der snart vil være på 100% er der håb for at vi kommer ud over det typiske problem i MLM med en masse folk i downline som desværre ikke aner hvordan man promoter online

Med hensyn til reklamekronerne, ja så er dette selfølgelig en gråzone - for hvor mange får de ind
Staus nu er dog at mange store firmaer har skrevet kontrakt, og netop derfor skulle vi være sikret provision på hele 101% - hvordan fremtiden tegner for dette er selvfølgelig uvis, men personligt har jeg stor tiltro til Både Paul fra MPV network, og Mark Petchel

Vores team forum er faktisk også mit eget forum (startet for 9 måneder siden)
Der er der nu over 900 medlemmer, og vi diskuterer hovedsagligt TCC/BB - men der er også et bibliotek som hedder "new opportunity" - her står det frit for enhver at promote sin business
Har det en generel interesse bliver der oprettet en bibliotek for denne og udpeget en moderator
Med hensyn til opbygning af en nordisk afdeling af TCC/BB så er det tænkeligt at der snart kommer et underbibliotek på dansk (vi skal bare lige være nogle flere )

Men når jeg har nogle nyheder skal jeg vende tilbage således at i kan få forsættelsen på "the ongoing story"

mvh

Brian Olesen
Admin and owner

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 20:08

Hej igen

Nedenstående videoclip forklarer egentlig meget god hvordan de er i stand til at udbetale 101% i commision! Midlerne kommer nemlig fra in game advertising

Vi søger stadig personer til vores nordiske team, så bare tag kontakt til admin@be-smart.dk for mere info

Here is a short TV clip from  CNBC News 4-26-06.
Talking about Video Games, the place to be for Advertiser''s because that''s where all the people are,
Quote "It''s a NO BRAINER"
Click this link (2:49 min)

The difference between what we are doing and what others are doing simply is....  
1) They are paying the game manufacturers... WE ARE PAYING YOU!!!
2)  You are getting paid 100% of the REVENUES COLLECTED,
     COMMISSIONS WORTH OVER $$$$1 MILLION DOLLARS.
3) We can connect up to the entire world in chat and fun through a CD, or a Game download.
4) No expensive or bulky plug in systems required for us to interact with others.
5)   Our business model and profits can be shared while theirs can only be bought
6) Video gaming is 3rd overall in activities on the net behind text chat and emailing.

JOIN The Future Before It Gets Here.
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 14:59
Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 14:22
Yep! Det går i hele tiden fremad

Vores team har nu udgivet det allerførste nyhedsbrev på engelsk

--------------------------------------------------------------------

The following topics are covered

* New commission structure in The Country club
* Bizbuzz cards have been shipped
* Get your three
* The income streams
* Mike G is on the move
* MDC - Million $ club
* How to use the team forum

It comes as a PDF file

(PDF files can be opened by using adobe reader which is
a free tool from http://www.adobe.com)

Enjoy :-)

----------------------------------------------------------------

Jeg læste andetsteds at man ikke burde komme med i et firma før det havde eksisteret i 6 år

Det er korrekt, at man jo får alle "børnesygdommene" med på denne måde, men omvendt har man også et meget stort åbent marked!

Og en risiko på 99$ er nok til at overse :-)

Vi mangler stadig danskere i vores team, og har det interesse så bare tag kontakt til mig

Personligt tager jeg ikke flere ind, men jeg vil gerne anvise jer til nogle aktive danskere i vores downline

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med disse energiske mennesker, og blive anvist en plads på deres allerførste level!

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 23:42
Forsøger lige at holde jer opdateret

-------------------------------------------

Dear community

Newsletter two has just hit the "streets"

* Malicious attack on our team
* Great testimonies on this opportunity call
* Payouts have begun
* Leads and autoresponders
* Breakdown of the numbers
* Marketing tips of the day
* Regarding spillover
* How to use the team forum

Read all about it here
http://www.be-smart.dk/NewsletterTwo.htm
(optimized for IE 6.0)

If you want it as a PDF file you can download that here
http://www.be-smart.dk/NewsletterTwo.pdf

(PDF files can be opened by using adobe reader which is
a free tool from http://www.adobe.com )

Enjoy :-)

--------------------

Best Regards
Brian Olesen

Admin and founder of Be-smart.dk

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 19:59
Jeg kommer jo her fra tid til anden for at give jer en lille update

Nedenstående viser jo at uanset hvilken forretning du driver med vil Bizbuzz blive et uundværligt redskab

Så lad mig høre nogle kommentarer fra jer?

Fremtiden ser meget lys ud, så jeg kan varmt anbefale at man signer på som gratis Bronze member

Således er man klar til en meget spændende lauch

Og vi står stadig ved vores tilbud om kæmpe rabat på silver membership i Bizbuzz

Normalt koster det 99$, men hos os kan du komme med for kun 33$

Brug ovenstående link, og send en mail til undertegnede. (besmartteam@yahoo.com)

Når du er på vil vi indsætte 66$ på din nye speedywallet account

33$ er under 200 DKK, og det er et onetime fee

Bare se hvad vi har i vente - Det kommende Visa kort er alene pengene værd!

Så lyt til vedlagte konference call, og jeg er sikker på at du kan se idéen

Men venligst kom med jeres kommentarer!

I woke up to this in my email from another leader!

Listen to this powerful recording! 13.06

http://www.byoaudio.com/play/W8RhS2qX

BizBuzz is on it's way to becoming a World Wide Portal

Our Buzzirk Mobile will Officially Launch on Emmy Awards in August!
Buzzirk Mobile Phones will be given to the Stars
This is Awesome News!
Think of the Exposure!

YOU are in the Prelaunch of Buzzirk Mobile BEFORE the Official Launch!
Pre-orders have all ready begun
This is MILLIONS and MILLIONS of Dollars Worth of Advertising for Buzzirk Mobile

New Marketing System is Being Installed right now for all paid BizBuzz Members.

Go Buzzirk ISP is about ready to Launch!
We will be the ONLY company that can provide High Speed Broad Band Internet Service
to just about EVERY home in the United States!

BizBuzz is also bringing another payment alternative which is a
VISA Branded Card with Customer Loyalty.
This will be an option for Speedy Wallet
It will cost less to use and will be user friendly Globally
The best thing about this card is it's loyalty program.
Point of Sale Purchases at particpating companies will refund your card prenegotiated percentages.
Hundreds and Hundreds of Stores offering from 1% to 30% discounts!
The cost of Joining BizBuzz will be offset by this card ALONE!

Brand New Videos are being produced now and will be available soon.

Promote2all is being loaded with video commercials and sponsor three get it for free.

3.5 Million Dollars worth of tools are being loaded in BizBuzz members backroom and will be available Free!

BizBuzz is a Great Opportunity to Earn Serious Incomes Promoting any Company

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)