Jeg ønsker at høre fra en PHP udvikler,der kunne være interesseret i et spændende udviklings projekt på fritidsbasis. Det er ikke et lønnet job, og der er heller udsigt til den store indtjening det første stykke tid. Det jeg egentling mangler en en anden person, der også har løst til skabe et spændende website, uden at success kriteriet er at vi skal kunne leve af det. Selv kan jeg udvikle i PHP, men opgaven kræver mindst 1 ekstra mand, for at det skal blive noget brugtbart
du finder ingen herinde.. prøv nogle af de 13-14 årige på eksperten.
Tænk det var det præcist samme svar jeg ville give. Undtaget det med de 13-14 årige.
Du kan evt. hvis dit projekt er spændende nok finde nogle af de dedikerede open source folk. De arbejder som regel gratis fordi de er passionerede med projekterne og den ideologi der ligger i open source.
Vi skal vel alle lærer at det er sjælent man får noget gratis. Du kan jo også spørge en murer, om han vil murer dit hus op bare som et fritidsprojekt, og at du nok skal hjælpe.. Så gør han det nok gratis.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
du finder ingen herinde.. prøv nogle af de 13-14 årige på eksperten.
Prøv at finde en 13 - 14 årig person som gider, dem jeg har talt med er super gode og hurtige... Du kan evt. prøve på www.rowl.dk der er mange af den slags ellers er det udvikleren.dk og experten.dk
Jeg ønskede at høre fra en som ønskede at gå ind iprojektet på lige vilkår som mig, og ikke en der skulle arbejde gratis for mig. Btw i fik ikke ret i jeres antagelser, og jeg har fået kontakt til en som var villig til at indgå i projektet. Så må vi se om det føre noget med sig :-).