Jeg har kørt med S-pos i ca et år og er egentlig "ok" tilfreds med systemet. De har nogle gevaldige fejl og mangler, som efter sigende skulle løses i den nye opdatering. Problemet er så at få dem til at opdatere det. jeg har nu i over en uge ventet på at en programør vil kontakte mig, for at opdatere systemet, men selv om jeg har ringet til "kontoret" flere gange, er jeg endnu ikke blevet kontaktet af denne programmør. Jeg har mine tvivl om hvad S-pos egentlig er for et firma... Ja jeg må sige at når man endelig får fat i dem, så er de gevaldig flinke og rare, men det hjælper jo egentlig ikke så meget på situationen. Personligt er jeg i tvivl om jeg har købt det rigtige system...
Jeg har kørt med S-pos i ca et år og er egentlig "ok" tilfreds med systemet. De har nogle gevaldige fejl og mangler, som efter sigende skulle løses i den nye opdatering. Problemet er så at få dem til at opdatere det. jeg har nu i over en uge ventet på at en programør vil kontakte mig, for at opdatere systemet, men selv om jeg har ringet til "kontoret" flere gange, er jeg endnu ikke blevet kontaktet af denne programmør. Jeg har mine tvivl om hvad S-pos egentlig er for et firma... Ja jeg må sige at når man endelig får fat i dem, så er de gevaldig flinke og rare, men det hjælper jo egentlig ikke så meget på situationen. Personligt er jeg i tvivl om jeg har købt det rigtige system...
Gudmundsson, er det muligt du kan sende mig en PB ?
Hej Gudmundsson Systemer med fejl kan være en trals ting at arbejde med. men det bliver s.flg ikke bedere af at du føler dig lad i stikken.
Der findes andre systemet på markede som selv opdaterer når der kommer nye versioner. og hvor der altid er nogen kalr til at hjælpe dig hvis du får problemer. :)
Hørte en gang et citat "Det er kun et lille problem af der er fejl i software, men det er et stort problem hvis der ikke bliver taget hånd om det."
Jeg ville lige høre dig, om du er kommet i mål med din udfordring? Hvis ikke så vil jeg rigtig gerne komme forbi og fortælle dig lidt om vores løsning. Vi kan levere, webshop, kasseapparartsystem (POS), automatisk bogføring i e-conomic i et og samme system. Vi kan endvidere tilbyde dig at lægge dine varer ind på vores lagerhotel, hvor vi tilbyder, at sende dine ordre ud til danmarks laveste priser (de udsendes med Post Danmark).
Du kan evt. starte med at læse lidt om vores produkter på: www.webstock.dk
Hvis du derefter stadigvæk er interesseret er du mere end velkommen til at kontakte undertegnede på; 60152000 eller Lasse@webstock.dk