Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integreret kassesystem, lagersystem og webshop

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg planlægger at åbne en fysisk butik samt webshop, og søger derfor hjælp til at finde en god løsning til kassesystem, lagerstyring og webshop.

Helst villle jeg:

Finde en udbyder, der kan tilbyde både et kassesystem, lagerstyringsprogram og webshop. Der skal være automatisk træk på lageret ved salg og programmerne skal selvfølgelig kunne køre sammen, så det der sælges i den fysiske butik fjernes på lageret i webshoppen og omvendt. Webshoppens og butikkens lager skal altså være det samme.

Jeg kan også bruge:

En løsning med programmer fra forskellige udbydere, som kan arbejde sammen, så lageret automatisk opdateres både i webshoppen og i den fysiske butik.

Finansprogrammet behøver ikke være intergreret, så længe man fra kassesystemet og webshoppen kan trække oplysninger om omsætning, lagerværdi med mere.

Det vigtige for mig er at det er en hjemmeside/webshop jeg fuldstændig selv kan administrere altså skifte billeder, lægge nye varer på, lave nye varegrupper med mere. Samtidig er det vigigt for mig, det ikke er en hjemmeside, som er lavet helt udfra en generel skabelon, for så ligner den bare alle andre.

Jeg kender til easy-cash-in og er ikke vild med det - Det er simpelthen ikke godt nok til prisen.

Håber nogle kan hjælpe.

Christina 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:08

Hej

Prøv at kikke på Winkas Pro, systemet kan de ting du efterspørger. www.winkas.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 00:09

Hej Christina!

Du kan evt. kigge lidt på min hjemmeside og se, om det er noget for dig.

Jeg arbejder i øjeblikket på at få en international aftale med PBS på plads, inden jeg officielt og aktiv kan markedføre mit firma og modtage kunder.

Jeg har søgt aftalen og venter nu på et svar fra dem.

Jeg arbejder også på at finde noget lån, som jeg vil bruge til korrekturlæsning og oversættelse af min hjemmeside.

Når det hele er på plads vil jeg arbejde på at lave det kassesystem, som er beskrevet under 'Næste kundeoplevelse'-punktet. Det er kompliceret, idet det kræver, at kassesystemet skal være certificeret af PBS. Kassesystemet er helt integreret med e-shopløsningen. Jeg regner med, at det vil tage 1 - 2 år for at kunne lave det. Men hvis jeg kan finde nogen hjælp, f eks. i form af investering/kom i gang lån, m.fl. mener jeg, at det vil gå hurtigere.

Hvis du er interesseret i min løsning kan du gøre følgende:

-Find en webdesigner i det her forum, som kan lave en pæn hjemmeside til dig. Han/hun kan også sørge for registrering og hosting af hjemmesiden.

-Opret en butik på min hjemmeside og prøv den, som er beskrevet under 'Hurtig hjælp'-punktet.

-Bed webdesigneren om at lægge butikken på din hjemmeside. Det hele vil køre godt for dig.

Jeg håber, at du får noget svar.

Mvh.

Thanh B. Nguyen

Min hjemmeside: http://www.storehotel.com 

Chuuuuu

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:16

Hej Christina

Prøv at henvende dig til www.taketwo.dk de har et system der kan det du efterspørger, jeg bruger det selv i en fysisk butik, og på www.kirstensdyrebutik.dk og det virker rigtig godt.

Med venlig hilsen Steen

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 15:12

Hej

Tak for tippet omkring Winkas. Har snakket med dem, og det er bestemt en mulighed, men dog ret dyr.

Hilsen Christina

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 15:15

Hej Thanh

Jeg kan desværre ikke vente et par år ;-)

Hilsen Christina 

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 15:17

Hej Steen

Leverer taketwo også selve kassefunktionen eller har du den fra en anden udbyder?

Når jeg kigger på deres hjemmeside, ser det umiddelbart ud som om de kun leverer hjemmeside/webshop.

Hilsen Christina

Fra Galten
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:25

Det er en integreret del af webshoppen der er kassesystem,. og fungerer også med stregkode søge funktion m.m.

Mvh Steen

Steen Svalø

Kirstens Dyrebutik

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:32

Tak for referencen Steen :)

Christina, kassesystemet er et temmelig nyt produkt så vi har ikke fået det smidt på hjemmesiden endnu (som for øvrigt står overfor en fornyelse),
hvis du sender din mailadresse til mig kan jeg sende en produktspecifikatione til dig. Så kan du se hvad systemet grundlæggende kan.

Mvh Peder

Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 15:50
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)