Hej alle Jeg planlægger at åbne en fysisk butik samt webshop, og søger derfor hjælp til at finde en god løsning til kassesystem, lagerstyring og webshop.
Helst villle jeg: Finde en udbyder, der kan tilbyde både et kassesystem, lagerstyringsprogram og webshop. Der skal være automatisk træk på lageret ved salg og programmerne skal selvfølgelig kunne køre sammen, så det der sælges i den fysiske butik fjernes på lageret i webshoppen og omvendt. Webshoppens og butikkens lager skal altså være det samme. Jeg kan også bruge: En løsning med programmer fra forskellige udbydere, som kan arbejde sammen, så lageret automatisk opdateres både i webshoppen og i den fysiske butik. Finansprogrammet behøver ikke være intergreret, så længe man fra kassesystemet og webshoppen kan trække oplysninger om omsætning, lagerværdi med mere. Det vigtige for mig er at det er en hjemmeside/webshop jeg fuldstændig selv kan administrere altså skifte billeder, lægge nye varer på, lave nye varegrupper med mere. Samtidig er det vigigt for mig, det ikke er en hjemmeside, som er lavet helt udfra en generel skabelon, for så ligner den bare alle andre. Jeg kender til easy-cash-in og er ikke vild med det - Det er simpelthen ikke godt nok til prisen. Håber nogle kan hjælpe. Christina
|
Hej
Prøv at kikke på Winkas Pro, systemet kan de ting du efterspørger. www.winkas.dk