Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bringer GLS overhoved pakker ud?

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke læst hele tråden, som er blevet en del længere siden jeg skrev mit indlæg, men bare lige for at gentage mine positive oplevelser med GLS, som vi får en del pakker med. Så er her min friske oplevelse fra i dag:

Den flinke GLS-mand som plejer at køre i vores område kommer og afleverer en lille pakke. Så spørger jeg hvor han har sat resten, for jeg ved at der skal kommer en del varer med GLS i dag. Han siger så at det er den eneste han har med, og straks griber han sin mobiltelefon, og ringer. Han tjekkede lige med en kollega, og det viser sig at resten kommer på en palle, så det er en større lastbil der leverer den. Ganske rigtigt - en times tid senere kommer pallen.

Det synes jeg da er god service. Det havde da været nemt for den første GLS-mand bare at sige, at det anede han ikke, og køre igen. Men istedet valgte han helt uopfordret lige at tjekke om der var mere på vej i systemet til os.

Som tidligere nævnt, så har vi kun gode oplevelser med GLS...

mvh Carsten

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:18

Carsten Jacobsen:

Som tidligere nævnt, så har vi kun gode oplevelser med GLS...

mvh Carsten

Det er også den oplevelse de allerfleste GLS kunder oplever.

Selvfølgelig findes der også dårlige chauffører eller vognmænd der kun har surt opstød og ikke burde være i servicebranchen.

Heldigvis er det kun ganske få, men det er også dem man mest lægger mærke til !

mvh

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:01

Lanther:

TSF-Trading:

GLS har afskevet en del vognmænd her på det sidste så inden længe ser vi Nok GLS forsvinde Lige som A-post

Mon ikke du er  meget uvidende på området, når du kan postulere sådan noget vrøvl.

Det går bedre og bedre for GLS og selvfølgelig bliver dårlige vognmænd skiftet ud efterhånden som der bliver flere gode og dygtige vognmænd at vælge mellem.

mvh

Det er det ikke har snakket med nogle af de vognmænd, det er afskrevet. De har fået begrundelsen at det er krisen skyld...

Jeg køre ikke for GLS.

Men jo transportbranchen er på vej frem igen....

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:06

TSF-Trading:

Lanther:

TSF-Trading:

GLS har afskevet en del vognmænd her på det sidste så inden længe ser vi Nok GLS forsvinde Lige som A-post

Mon ikke du er  meget uvidende på området, når du kan postulere sådan noget vrøvl.

Det går bedre og bedre for GLS og selvfølgelig bliver dårlige vognmænd skiftet ud efterhånden som der bliver flere gode og dygtige vognmænd at vælge mellem.

mvh

Det er det ikke har snakket med nogle af de vognmænd, det er afskrevet. De har fået begrundelsen at det er krisen skyld...

Jeg køre ikke for GLS.

Men jo transportbranchen er på vej frem igen....

Der bliver altid skiftet vognmænd ud, både i god og dårlige tider... Så fordi et par stykker er blevet skiftet ud, betyder det jo ik at firmaet er ved at gå på røven... Ellers kig i regnskabet, det siger vel alt!

Side 7 ud af 7 (64 indlæg)