Som de andre nævner, kommer det an på detaljegraden af tegningerne du ønsker. Men et slag på tasken vil være en time pr. tegning til 450,- ex. moms. Vil du sende noget mere info om hvad stil det drejer sig om? Du kan også sende et billede, og så laver jeg et gratis tegning, så kan du se om du kan bruge mig?
Hej Jacob. Jeg er professionel illustrator. Har arbejdet mest for reklamebureauer og forlag med mange forskellige ting... Jeg er meget interesseret i dit projekt. Se eksempler på min side www.monkeyseemonkeydraw.com
Hej Allesammen og mange tak for de fine tilbagemeldinger. Det er et projekt jeg er engageret i gennem en forening. Projektet er desværre blevet udskudt et stykke tid (Resten af gruppen snakker om at tage fat senere på året- der skal lige laves lidt i foreningen først):-( Men når projektgruppen skal videre med projekt "malebog", har jeg gemt kontaktoplysninger mv. fra denne tråd.
Detaljeringsgraden af tegninger mv. er endnu ikke fastlagt, men når vi er kommet videre med projektet skulle disse ting gerne komme på plads. Det vil være optegning ud fra foto eller logo.
Det vil hovedsagligt være logo/facader som skal tegnes, så børn kan farvelægge disse. (Overskuddet går til et velgørende formål)´
En ung pige, som virkelig kan nogle ting - desuden er hun studerende, og kan altid bruge en lille ekstra indkomst.... - Er ret sikker på at hun kan gøre det billigere end flere af de etablerede
Mvh.
Christoffer Frandsen
Min legeplads - http://stofs.dk Blog & Web om alle mine projekter !
Hej Jacob Har du fundet en tegner til dit projekt - ellers vil Jeg da gerne komme med et bud. Se - læs mere om mig på www.pc-illustration.dk Stregen kender du måske De seneste 25 år har jeg tegnet i DK og kunder i udlandet...