Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegner / illustrator til tegning af tegninger til malebog

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i øjeblikket engageret i et lille projekt, hvor vi gerne vil have udarbejdet en malebog. I den forbindelse står vi og mangler en kreativ person, som kan tegne stregtegninger, ud fra et logo eller billede. Umidelbart er det mellem 30-40 tegninger, som skal laves.

Det kunne være rart at høre hvem der kan løse denne opgave, og hvad det i såfald vil koste pr. tegning. (Vi er i øjeblikket ved at lave budget over dette, og vi ved ikke hvor det ligger prismæssigt?)

Nogle som har en idé?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:32

Prøv evt at tage fat i Jørgen Strunge - http://www.strunge-grafik.dk/

Jeg vil tro det er en opgave han kan løse, du er velkommen til at hilse ham fra mig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 00:05

Hej Anders

Tak skal du have, har du anvendt Jørgen Strunge? Det ser jo interessant ud, må hellere prøve at tage kontakt til ham. Skulle der være andre, er I velkommen til at skrive ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:05

Jeg har ikke selv anvendt ham til tegninger, men har kendt ham nogle år efterhånden, og ved at han kan levere et rigtig godt stykke arbejde.

Hans priser kender jeg dog ikke til, men prøv at give ham et kald.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:31

Hej Jacob.

Hvis du kan vente til medio næste måned kan jeg evt. hjælpe dig videre, vi har diverse kontakter.

Vi har foreløbig selv udviklet 3 danske kvalitetsmalebøger, sidste nye kan se se her www.vikingemalebogen.dk

Send mig en mail på mail@visitdk.dk, hvis du har behov for assistance og vejledning.

Ha`en god dag.

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Hej Jacob

Du skriver ikke hvilken stil du efterlyser. På www.visualangels.com  er der mange eksempler på mit arbejde.
Se også http://www.visualangels.com/slide/om_os_flash_presentation.htm

Hvis det interesserer dig, vil jeg meget gerne give dig et tilbud.
Du er velkommen til at kontakte mig.

Muligvis efterspørger du blot en form for 'rentegning'? Det er en anden type opgave - ikke helt så kreativ. Her afhænger pris af detaljeringsgrad.

Mange venlige hilsner
Dorte Andersson

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:44
Jacob, tag fat i Bo Kalvslund fra Bodot.dk. Det er ham der har lavet vores nye maskot til vores søgemaskine-blog og han er knusende dygtig.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:13
Jeg vil da gerne byde ind på opgaven, hvis ikke du/I har besluttet Jer endnu. Du kan se referencer på www.creationnation.dk. Mit speciale er fotorealistisk vektorgrafik, som du kan se på hjemmesiden, men jeg forventer at den slags kan bruges blot uden farve ;-)

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:30
Hej igen :-) Vil lige sige mht. pris kommer det jo an på hvor komplekse tegningerne skal være og hvad de skal laves ud fra. Kan du evt. sende et eksempel på noget der skal bruges i bogen?

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 09:15

Hej, Jacob...

Måske har du allerede fundet "din" tegner, men her er mit bud: Ud fra din korte beskrivelse vil jeg forvente at bruge ca. en time på hver tegning, hvilket iflg. min prisliste betyder 800,- + moms pr. tegning.

Se eksempler på mine illustrationer her: freehand.dk

Mvh
Dan

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)