Jeg er i øjeblikket engageret i et lille projekt, hvor vi gerne vil have udarbejdet en malebog. I den forbindelse står vi og mangler en kreativ person, som kan tegne stregtegninger, ud fra et logo eller billede. Umidelbart er det mellem 30-40 tegninger, som skal laves.
Det kunne være rart at høre hvem der kan løse denne opgave, og hvad det i såfald vil koste pr. tegning. (Vi er i øjeblikket ved at lave budget over dette, og vi ved ikke hvor det ligger prismæssigt?)
Tak skal du have, har du anvendt Jørgen Strunge? Det ser jo interessant ud, må hellere prøve at tage kontakt til ham. Skulle der være andre, er I velkommen til at skrive ;-)
Jeg vil da gerne byde ind på opgaven, hvis ikke du/I har besluttet Jer endnu. Du kan se referencer på www.creationnation.dk. Mit speciale er fotorealistisk vektorgrafik, som du kan se på hjemmesiden, men jeg forventer at den slags kan bruges blot uden farve ;-)
Freelance grafisk assistance og online kataloger www.flashmagasin.dk
Hej igen :-)
Vil lige sige mht. pris kommer det jo an på hvor komplekse tegningerne skal være og hvad de skal laves ud fra. Kan du evt. sende et eksempel på noget der skal bruges i bogen?
Freelance grafisk assistance og online kataloger www.flashmagasin.dk
Måske har du allerede fundet "din" tegner, men her er mit bud: Ud fra din korte beskrivelse vil jeg forvente at bruge ca. en time på hver tegning, hvilket iflg. min prisliste betyder 800,- + moms pr. tegning.
Se eksempler på mine illustrationer her: freehand.dk