Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søg 4 job om ugen!

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John, jeg tror du har misforstået noget. Jeg er ikke arbejdssøgende - eller arbejdstager. Jeg er arbejdsgiver. Og jeg har hverken problemer med selvværd eller det at skabe mit eget job :)

Og du har stadig ikke svaret på, hvor mange af de der langtidsledige du selv har forsøgt at ansætte til en fuld løn ...

Det er let nok at sige at virksomheder skal dit og dat, hvis man ikke gør det selv. Mine virksomheder skal først og fremmest to ting: Være rare at arbejde i, og skabe stort overskud. Jeg kan ikke have folk gående af rene sociale årsager.

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg er ked af det, men du har tabt mig:

Næhhh det syntes jeg nu ikke men jeg mærker da også en væsentlig forskel på dine holdninger til ement end hvad der ellers fremgår 

Jeg fatter hat - er du ikke en del af Amino? Det er du da når du er her =D

Mine holdningtil ement - aner ikke hvad ement er - og hvad er det der ellers fremgår som er forskelligt fra mine holdninger?

Mette - som er totaltforvirret

EDIT: AH! Ement er selvfølgelig emnet - en slåfejl - men hvad er det der fremgår som er forskelligt fra mine holdninger?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel!

Du må læse mit svar til dig igen og undgå så, at gå i sort - men prøv i stedet at forstå hvad der står!

- heri finder du også svaret på - "jeg har endnu ikke svaret på hvor mange langtidsledige .........." - Snail

john sommer

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette!

Hmmm der kan man se - hvad en lille slåfejl kan føre til Mette!

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Det er let nok at sige at virksomheder skal dit og dat, hvis man ikke gør det selv. Mine virksomheder skal først og fremmest to ting: Være rare at arbejde i, og skabe stort overskud. Jeg kan ikke have folk gående af rene sociale årsager.

Jeg er helt enig med Mikkel i denne sag.

I min tidligere virksomhed ansatte vi en del skæve personligheder også med plettede straffeattester. Flere af disse endte sidenhen med at tage uddannelser og nogle endda blive selvstændige hvilket jeg er stolt af, selvom det naturligvis er 100% deres egen fortjeneste. Vi synes vi bragte folk videre men har også haft folk ansat/til samtale som umuligt kunne integreres.

Præcis som Mikkel skriver, så er det nemt blot at sende aben videre til virksomhederne når man ikke gør noget selv. Hvis man vil bidrage til løsningen kunne man f.eks. sørge for at en ledig kom til frisøren, kom jævnligt i bad, får vasket tøj, møder til tiden, lærer at læse og skrive, lærer dansk/engelsk osv. Det er ikke "bare" tolerance der skal til for at få disse folk i job.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem der bare var arbejdsløs, Jeg gad godt skrive en god ansøgning til beskæftigelsesministerens stilling Big Smile

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)