Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Made4men.dk - 90% - Hvad mangler jeg for 100%?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Ja det vil jeg give dig ret i, Astroman... Selvom de nu også har en del charme!! Stick out tongue

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 13:13

Super fedt med respons.

Som jeg kan forstå er der noget at arbejde med på undersiderne og så en korrektur læsning af samtlige tekster.

Med hensyn til undersiderne, har jeg overvejet at lave noget lignende det jeg har lavet på www.lope.dk

Shoppen er lavet fra bunden i OsCommerce, dreamweaver og photoshop, der har været lidt hjælp ude fra til at lave omstruktureringen af checkout.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 22:37

Hej Hvejsel0

Skide god side, kan rigtig godt lide din opsætning, farvevalg og brugervenlighed. Det endte da også med jeg lige købte lidt voks. Jeg tror ikke din shop kan se meget bedre ud, det du skal fokusere på nu, syntes jeg, er søgeoptimering og få siden lidt i fokus. Jeg kendte slet ikke til siden, selvom jeg stort set kun handler sådan nogle ting online. Jeg kan godt se at jeres side er rimelig godt med på google.

Hvis jeg var dig, vil jeg overveje at udvide til andre lande - især tyskland kunne være interessant at se på. Men det jo op til jer, bare en ide til nye projekter.

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:35

Hej

Tror du har de 100% du snakker om Smile

Din webshop er super og nem at finde rundt i og så er domæne navnet www.made4men.dk kanon.

Fordi dit website fortjener at være oppe | Taber du salg på grund af nedetid på websitet? www.siteperformance.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)