Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Made4men.dk - 90% - Hvad mangler jeg for 100%?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener efterhånden at min shop har nået de 90%, men mangler noget inspiration til hvordan jeg når de sidste 10%?

Made4men.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 08:53

dine meta description tags er næsten alle helt ens (eller mangler) og er ikke sælgende (mangler call to action). Hvis du forbedrer dem vil du få en højere click rate fra Google.

Ellers er det ikke helt skævt mht. til SEO.

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:39
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:04

Sæt evt. en begrænsning på det antal varer, der kan indtastes i indkøbskurven. Hvis indtaster "9999999999" styk af 4VOO - Dækstift til mænd - Dark, så står der, at varen koster "3DKK". Det medfører også problemer ved visning af antal på siden Betaling.

Og så synes jeg, at den mørke baggrund er lidt for mørk.

Men ellers er den rigtig flot.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:26

Johnny Speiermann:
Sæt evt. en begrænsning på det antal varer, der kan indtastes i indkøbskurven. Hvis indtaster "9999999999" styk af 4VOO - Dækstift til mænd - Dark, så står der, at varen koster "3DKK". Det medfører også problemer ved visning af antal på siden Betaling.

Hvor ofte taster du "999999999" i en indkøbskurv? - dem der endelig gør det køber ikke noget alligevel...

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Skrevet kl. 16:23

Det er i og for sig rigtigt.

Men hvis brugerne altid gjorde, som man forventede, så var det godt nok nemt at lave software.

Og det kan jo godt give problemer for butikken, hvis jeg sort på hvidt kan bevise, at de har tilbudt mig X antal varer til 3 kroner.

Desuden kan det meget hurtigt blive et reelt problem, hvis indtastningsfelter ikke har fast definerede indtastningslængder. Hvis den indtastede værdi ikke testet i hoved og r.., så er der risiko for, at siden går ned, hvilket igen kan gøre det nemmere for hackere at bryde ind.

Så selvom værdien måske ikke er realistisk, så afspejler den et reelt problem.

Desuden øger muligheden for urealistiske værdier også risikoen for svindel. Hvis nu butikken har automatiseret alle processer, så kunne det f.eks. ske, at en kunde bestiller f.eks. 50 eller 100 varer, uden at det virker mistænkeligt. Og så kan man bare håbe på, at det benyttede betalingskort rent faktisk tilhører den, der har bestilt varerne, hvis nu en ferieafløser ikke synes, at det er mistænkeligt at sende 50 ens varer til den samme modtager.

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:12

Hej,

Plejer ikke at kommentere så meget på webshops, men synes alligevel din fortjener en ros. Utrolig flot design og funktionalitet. Virkelig et sted jeg kunne finde på at lægge nogle penge hvis jeg stod og manglede nogle produkter.

En ting jeg dog studser over og som er lidt ærgerligt på en ellers professionel side, er manglen på korrekturlæsning. Et tilfældigt produkt havde nedenstående tekst ( har ikke tjekket andre, så måske en undtagelse)

"Biotherm Homme Hydra Deto²x er en udglattende og beroligende øjen gele der reducerere hævede øjne og mørker rander under øjnene samtidig med at den giver huden et sundere udseende. Den forbedre hudens kvalitet ved at stimulere mikro-cirkulation og modvirker frie radikaler. "

Øjen gele (skal være ét ord)

reducerere (skal være: reducerer)

forbedre (skal være: forbedrer)

Det er selvfølgelig et stort arbejde hvis det er et gennemgående problem, men det giver -om ikke de sidste 10%- så i hvert fald noget.

Dbh,

Mads

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:10

Jeg synes også din side er utrolig flot! Har du brugt et købt osC-design, eller har du selv haft gang i Photoshop? Vil også mene korrekturlæsning kunne give det sidste...  

Tilmeldt 17. Apr 06
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 02:08

Superfed hjemmeside du har fået på benene.. Især hvis du selv har ståer for det..

Jeg sys dog dit logo er for basic - Er sikker på du kan finde på noget lidt mere eksklusivt der bedre vil passe til siden

Ønsker du at påbegynde salg af kondomer på dit site ved du ligeledes hvem du skal kontakte :o)

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 10:42

hej jeg vil også bare sige den er flot,efter min mening ligger der nogle % i undersiderne der kunne blive bedre, de der lidt naive symbol-tegninger synes er er en skuffelse når man kommer fra en flot forside.  

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)