Det er ikke tilsigtet hvis mine indlæg ikke kan forstås. Derimod kan jo det være tilsigtet hvis de ikke vil forstås Dét er så noget helt andet. Min mission er klar, Er det jeg har læst og oplever i denne debat udtryk for en generel holdning og trend blandt Aminos brugere, så skal iværksætterportalen omtales og have opmærksomhed på linie med andre webshops/handelspladser. Intet mere, intet mindre. Med andre ord skal der truttes i ren røv (og NU må budskabet så også have nået de bageste rækker) og nej, Mikkel delMib ikke om jeg gider at føre proces for mine påstande, når enhver kan skimme indlæg igennem på Amino og konstatere det samme. Hvor tror du ellers jeg har fået min holdning fra. Konspirationsteori vedr. en minus Martin loge? DERFOR når jeg fremover når jeg støder på markedsføring omkring Amino, så vil jeg stille kritiske spørgsmål. Hvorfor dit og hvorfor dat. Jeg vil ikke stiltiende opleve Amino omtalt hos jobkonsulentbureauer der har opgaver for det offentlige, som et sted hvor iværksættere kan søge råd og vejledning. Jeg vil ikke se Amino omtalt på messer som en iværksætterportal, og der skal ikke bruges 1 mm spalteplads hvor det offentlige betaler medmindre andre webshops får nøjagtigt samme vilkår. Det kunne blive min mission. OMVENDT så er trends noget der kommer og går, og etik, moral og forretning udelukker ikke hinanden. Det er ligefrem ved at være trendy herude i offline verdenen at have en etisk profil, og fairtrade (som er noget lidt andet, men stadig etisk) findes jo også on-line. Så hvorfor ikke på Amino? Heldigvis ser jeg jo netop også dén trend her, (og Mikkel demib er ikke undtaget herfra selvom han kalder mig mavesur og bitter), så hvorfor skulle jeg ikke gøre en indsat for at undertrykke én trend, for at gøde jorden for en anden og mere bæredygtig trend? Såvel off- som online? Hvad er det så der er -meget meget underligt- eller -pudsigt- ved at have et synspunkt om moral og etik på Amino. Det er ikke fordi jeg ikke vil forstå, jeg må bare som offliner og rookie på onside lige have det skåret ud.
|
Der er intet galt i god moral og etik. Tværtimod! Men der skal være sammenhæng i den, ellers bliver det bare til noget usammenhængigt vrøvl. Og det må jeg sige, at jeg synes det er, når man udvælger sig nogle grupper og mener at lige de ikke bør tjene det de kan på deres viden, varer eller ydelser.
Derudover forstår jeg ikke, at du kan opfatte Amino som et sted hvor vi hovedsageligt forsøger at prakke hinanden ubrugeligt og overprissat skidt på. Som sagt er der kun en kategori, hvor vi kan udbyde og spørge efter tilbud - i alle andre kategorier, er der stort set ikke andet end gode diskussioner af alverdens iværksætteremner, hvor der gives masser af gåde råd fra meget kompetente folk, helt uden nogle krav om modydelser.
Dine trusler om alt det du vil gøre for at forhindre os og Amino i at gøre det som vi hidtil har gjort, har været glade for, og haft succes med virker lidt latterlige. Du havde da vel ikke regnet med en opbakning til det fra Aminoerne? Og jeg tror heller ikke du skal forvente dig den store opbakning fra de mange der henviser til Amino. Men du må jo gøre det du nu synes du har brug for ... :)