Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

guruer eller gaaab

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke tilsigtet hvis mine indlæg ikke kan forstås. Derimod kan jo det være tilsigtet hvis de ikke vil forstås Dét er så noget helt andet.

Min mission er klar, Er det jeg har læst og oplever i denne debat udtryk for en generel holdning og trend blandt Aminos brugere, så skal iværksætterportalen omtales og have opmærksomhed på linie med andre webshops/handelspladser. Intet mere, intet mindre.

Med andre ord skal der truttes i ren røv (og NU må budskabet så også have nået de bageste rækker) og nej, Mikkel delMib ikke om jeg gider at føre proces for mine påstande, når enhver kan skimme indlæg igennem på Amino og konstatere det samme. Hvor tror du ellers jeg har fået min holdning fra. Konspirationsteori vedr. en minus Martin loge? 

DERFOR  når jeg fremover når jeg støder på markedsføring omkring Amino, så vil jeg stille kritiske spørgsmål. Hvorfor dit og hvorfor dat. Jeg vil ikke stiltiende opleve Amino omtalt hos jobkonsulentbureauer der har opgaver for det offentlige, som et sted hvor iværksættere kan søge råd og vejledning. Jeg vil ikke se Amino omtalt på messer som en iværksætterportal, og der skal ikke bruges 1 mm spalteplads hvor det offentlige betaler medmindre andre webshops får nøjagtigt samme vilkår. Det kunne blive min mission.

OMVENDT så er trends noget der kommer og går, og etik, moral og forretning udelukker ikke hinanden. Det er ligefrem ved at være trendy herude i offline verdenen at have en etisk profil, og fairtrade (som er noget lidt andet, men stadig etisk) findes jo også on-line. Så hvorfor ikke på Amino? Heldigvis ser jeg jo netop også dén trend her, (og Mikkel demib er ikke undtaget herfra selvom han kalder mig mavesur og bitter), så hvorfor skulle jeg ikke gøre en indsat for at undertrykke én trend, for at gøde jorden for en anden og mere bæredygtig trend? Såvel off- som online?

Hvad er det så der er -meget meget underligt- eller -pudsigt- ved at have et synspunkt om moral og etik på Amino. Det er ikke fordi jeg ikke vil forstå, jeg må bare som offliner og rookie på onside lige have det skåret ud.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er intet galt i god moral og etik. Tværtimod! Men der skal være sammenhæng i den, ellers bliver det bare til noget usammenhængigt vrøvl. Og det må jeg sige, at jeg synes det er, når man udvælger sig nogle grupper og mener at lige de ikke bør tjene det de kan på deres viden, varer eller ydelser.

Derudover forstår jeg ikke, at du kan opfatte Amino som et sted hvor vi hovedsageligt forsøger at prakke hinanden ubrugeligt og overprissat skidt på. Som sagt er der kun en kategori, hvor vi kan udbyde og spørge efter tilbud - i alle andre kategorier, er der stort set ikke andet end gode diskussioner af alverdens iværksætteremner, hvor der gives masser af gåde råd fra meget kompetente folk, helt uden nogle krav om modydelser.

Dine trusler om alt det du vil gøre for at forhindre os og Amino i at gøre det som vi hidtil har gjort, har været glade for, og haft succes med virker lidt latterlige. Du havde da vel ikke regnet med en opbakning til det fra Aminoerne? Og jeg tror heller ikke du skal forvente dig den store opbakning fra de mange der henviser til Amino. Men du må jo gøre det du nu synes du har brug for ... :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:44

Selvfølgelig prøver en del at sælge sig selv. Ligesom du selv gør lige nu. Du prøver med den gamle " hvorfor handler det hele om penge ? ", som finansielt mislykkede mennesker , desværre, lidt for ofte griber til i desperation. På den måde får du nemlig den opmærksomhed , du synes du har fortjent. Opmærksomhed er også en værdi, en valuta. Som du så har fået nu. Helt gratis.

Forretning er blot en udveksling af værdier, hvor folk stille og roligt vurderer om de ville give det der kræves.

Nøjagtig ligesom i et venskab eller et parforhold.

Der er nu ikke noget farligt i det.

Men tillykke med opmærksomheden, det kan være du kan veksle den til noget andet du har brug for senere.

venlige hilsner

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:02

Til anden information kan jeg nævne at nogle top forretningsfolk betaler op til 1 million $ om måneden for at få gode råd af coachen Tony Robbins. Han snakker med dem èn gang om ugen. Hvorfor ? Fordi hvis de ikke gjorde det , kunne de tabe måske 20 millioner $ om måneden, hvis de har tabt taget på markedet, på deres egne værdier eller i deres helt private forhold. Allesammen ting der spiller ind, hvis du skal drive en stor forretning.. eller hvis du skal passe dit job ordentligt i 7-11. 

Jeg synes det er en okay pris for Martins viden, hvis du kan klare dig uden, så lad være med at køb den. Viden er noget der bliver opsamlet igennem mange års hårdt arbejde, med nederlag , skuffelser og tab . Nogle vælger så at give de råd videre, til en pris de synes er rimelig.

Martin har desuden givet gratis foredrag, og har da mailet lidt til mig med nogle gode råd, helt gratis, i en sikker ganske travle hverdag.

Hvad har du givet mig... gratis ?

Det ikke for at være efter dig, men du har lige nu det absolut dårligste udgangspunkt for at starte en business. Jeg giver personligt kun råd og vejledning til folk jeg bryder mig om, og som jeg ved kan og vil bruge dem. Den gruppe er du lige undgået, og man ved aldrig .. måske jeg var ham der kunne skaffe dig en masse kontakter ?

Lad være med at brænde dine broer, før du har prøvet at gå på dem (og ja den fandt jeg selv lige på, SÅ genial er jeg Big Smile  )

Hav en dejlig dag min ven

Jeg er ude igen

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Movement

Det var bare 2 af de bedste indlæg jeg længe har set. Det er skidegodt skrevet, og hvor er det fedt at folk herinde generelt kæmper for at forsvare den gode tone, den ihærdige iværksætter og ikke mindst, totalt nuker de som bare har snert af jante mod andre:-) 

Jeg køber ikke noget af dig alligevel:-) og sælger så heller ikke noget lige nu.......(endnu)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:19

tak skal du have Juliussen :)

Noget af det fedeste er netop at dele ud af sine erfaringer, så måske nogle kan spare sig alle de ærgelser man selv gjorde sig som yngre, da man tænkte : " fuck dem allesammen, jeg er Gud. Nu skal jeg vise dem business på MIN måde "

Ak ja hvor fik man tæsk af livet . Og så lærte man.

På en måde kan det være det helt rigtige ErJegTrendyNU gør, han får så mange tæsk for sin indstilling til tingene, at han måske VIRKELIG lærer det. Og så er vejen åben.

fordi.. succes er fiasko vendt på vrangen ;)

Men tak for det Juliussen. Og hav en god dag med masser af dejlige kunder der BARE MÅ have dine produkter :)

venlige tanker

Jimmi 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:35

Desuden er det gammel viden , at ved at angribe sin modstander, kan man få mest mulig viden ud af ham OM HVORDAN HAN SER DIG. Altså vi skal skal være hans spejl. Det også den mest primitive. Men kan fungere fint, hvis man ikke er så meget i kontakt med sine mere bløde sider.

Så han sidder da helt sikkert og slikker sig om munden nu.." yihaaa så det sådan jeg virker på andre. Nyttig viden. Det kan jeg tjene penge på.. senere "

Heal me baby, heal me

.. Nå The Healer has left the building 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)