Først vil jeg lige sige fed ide, og det ser virkelig fedt ud.
Jeg leder efter en god løsning. jeg kunne godt bruge lidt info omkring hvilken printer du bruger og hvilken lim/papir du anvender. Det er rettet mod produktions skiltning. Mindre og større produktioner af midlertidige skilte anvisninger der skal kunne fjernes efter et eller to måndre. Du skriver at der ikke bliver nogen rester når man fjerner dem igen, så det passer godt ind.
Jeg har desværre ikke tiden selv til at gå videre med det her projekt, så derfor:
Hvis nogen allerede sælger bærbare computere eller tilbehør til disse (eller andre som kunne have interesse i produktet) sælger jeg kontaktoplysningerne på min leverandør for 1000 kr ex moms.
inkluderet i prisen er et stk laptop skin.
For prisen får du: Adgang til en leverandør som gerne dropshipper direkte til din kunde. VIRKELIG gode priser på laptopskins Jeg introducerer dig til leverandøren, så han ved hvem du er og jeg sikrer mig at du får de samme vilkår som jeg har.
Hvis nogen er interesseret i dette, så skriv til mig på: info@lindau.dk eller skriv din email her i tråden, så kontakter jeg dig