Hej jeg har et godt tilbud på klistermærker eller skins til bærbare computere. max størrelse: højde: 280 mm, bredde: 400 mm billedet du sender skal helst være minimum 1600 x 1200 pixels.
Eksempler på hvad vi har lavet: |
klistermærke/skin til bærbare - med dit logo eller billede!
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Janus Fantastisk produkt - jeg må bare rose dig/jer Det produkt må sælge godt - held & lykke |
Maibritt Isberg Andersen
tak for de positive kommentarer :) fik lige opdaget at jeg ikke havde fået skrevet nogle kontakt oplysninger, i kan altid skrive til: info@lindau.dk hvis i vil have mere info om produktet eller bestille |
i kan også byde her: http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?AuctionNr=541262060 eller se vores galleri over "standard" billeder på mærkerne |
Jeg kan rigtig godt lide ideen med at have et kæmpe klistermærke sat på ens maskine. Eneste minus er bare at, godt nok er det nogle flotte mærker, men for store kontraster i forholdhold til en kedelig grå laptop og et super overmalet overflade i flotte farver, er ikke så pænt. Det er f.eks det anden sidste billede med den grå maskine og det hvide mærke. Kan godt være det bare er mig. Har du overvejet at lave klistermærker til at sætte på den anden side også? Altså ved trackpad'en og tastaturet? Hvis det er for besværligt kunne du f.eks lave det til de mest brugte maskine som macs, så man også kan få designs på de overflader man kigger mest på, når man arbejder :-) Bare en idé. Edit: Hvad med flader som ikke er helt plan? Altså hvor der er et stort logo. Kan de skæres til? |
Hej det er sjovt du skriver det med trackpadden, for det er noget vi selv har tænkt på og er igang med at overveje om kan lade sig gøre til en god pris og så det kommer til at se pænt ud. Du kan godt skære logoet ud, hvis du vil, men det er ikke noget vi gør. |
hej
|